چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
فولادمبارکه نگینی درخشان در کشور
12 تیر 1400 - 11:51
شناسه : 14668
جلسه ارزیابی فولاد هرمزگان از سلسه ارزیابی‌های جامع عملکرد شرکت‌های فولادمبارکه، به صورت مجازی و با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران فولاد هرمزگان و ارزیابان فولادمبارکه برگزار شد
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عطاالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش کارکنان این شرکت، اظهار داشت: فولاد هرمزگان با تلاش و کوشش کارگران و مدیران جوان خود و در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی و قطعی مکرر برق، طی سه ماه نخست سال جاری ۳۸۹ هزار و ۴۶۸ تن تختال تولید کرده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۹ هزار و ۸۲۸ تن افزیش داشته است. همچنین در این شرکت ۱۵۸ پروژه توسعه‌ای در دستور کار قرار دراد.

وی با تاکید بر اینکه فولادمبارکه همچون نگینی در کشور می‌درخشد، افزود: سیاست‌های ابلاغی از سوی مدیرعامل شرکت فولادمبارکه به عنوان شرکت مادر برای ما ارزنده است. در این راستا با اجرای همین سیاست‌ها فولادمبارکه و دیگر شرکت‌های گروه فولاد توانسته‌اند پیشتاز باشند.

هدف از ارزیابی انتقال دانش است

رسول همامی کارشناس برنامه‌ریزی استراتژیک شرکت فولادمبارکه بیان کرد: هدف از این ارزیابی ارتقا و شفافیت عملکرد، انتقال دانش بین شرکت‌های گروه مبارکه و ارتقای فرهنگ پاسخ‌دهی در این گروه است.

وی در پایان با اشاره به ابعاد گوناگون ارزیابی جامع عملکرد، خاطرنشان کرد: اقدامات و شاخص‌های استراتژیک، سیاست‌های ابلاغی به شرکت‌های گروه، میزان پیشرفت پروژه‌های توسعه، عملکرد مالی و تعاملات با شرکت مادر از بعدهای گوناگون این ارزیابی به شمار می‌آید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.