چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
فولادمبارکه همچنان مسیر توسعه‌ای خود را دنبال کند
27 بهمن 1399 - 18:13
شناسه : 7215
معاون امور صنایع وزارت صمت؛ معاون امور صنایع وزارت صمت در خصوص عملکرد شرکت فولادمبارکه اصفهان گفت: انتظار ما از شرکت فولادمبارکه این است که به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در کشور که عرضه مناسبی در بازار بورس نسبت به سایر شرکت‌های نوردکار دارد، مسیر توسعه‌ای خود را همچنان دنبال کند.
ارسال توسط : منبع : ایراسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مهدی صادقی‌نیارکی معاون امور صنایع وزارت صمت در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، ایران‌متافو اظهار داشت:  شرکت فولادمبارکه جزو محدود شرکت‌هایی است که عرضه تولیدات خود را در بازار بورس عرضه می‌کند که در این زمینه همواره اعلام کردیم که این کار از نظر ما یک اقدام مثبت به‌شمار می‌رود.

وی درباره هجمه‌های بسیاری که در حال حاضر شرکت فولادمبارکه را مورد خطاب قرار داده است، پرسشی را مبنی بر اینکه دولت چه حمایتی می‌تواند از این شرکت داشته باشد را مطرح کرد و گفت: مسائل و چالش‌هایی برای شرکت فولادمبارکه رخ داد و ما امیدواریم حل و فصل شود. اما توقع وزارت صمت بر این است که فولادمبارکه همچنان مسیر توسعه‌ای خود را دنبال کند؛ همچنین راندمان و عرضه محصول در داخل و تنظیم بازار داخل را بیشتر در دستور کار خود قرار دهد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.