جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت ×
فولادمبارکه، کمبود ورق‌های فولادی را جبران می‌کند
17 اسفند 1399 - 16:58
شناسه : 8558
دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران: دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: شرکت فولادمبارکه با رکورد میزان تولید فولاد خام به کمبود ورق‌های فولادی پاسخ می‌دهد.
ارسال توسط : منبع : ایراسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، رسول خلیفه سلطانی دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، ضمن تبریک به شرکت فولادمبارکه بابت رکورد میزان تولید فولاد خام در تاریخ این شرکت، اظهار داشت: اهمیت این موضوع را در این نکته می‌توان مشخص کرد که مهم‌ترین مساله صنعت فولاد کشور، تامین ورق‌های فولادی است. در همین راستا، افزایش تولید فولادمبارکه به ازای هر یک هزار تن، مشکلات کشور را کم خواهد کرد. 

وی افزود: در حال حاضر، تولید فولاد ۳۲ میلیون تن است؛ درحالی که در تولید اسلب، شمش، میلگرد و تیرآهن، مشکلی وجود ندارد. با این حال، نیاز بازار کماکان به تولیدات ورق است.

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: شرکت فولادمبارکه با زیرساخت‌ها، امکانات موجود و تولید ۶ میلیون و ۶۰۹ هزار تن تولید فولاد خام، علی‌رغم محدودیت‌ها، کمبود تولید ورق در صنعت فولاد را جبران می‌کند.

سلطانی در پایان خاطرنشان کرد: دستیابی به بالاترین میزان تولید فولاد خام در تاریخ فولادمبارکه را به هییت‌مدیره و تمام پرسنل این شرکت تبریک می‌گویم و امیدوارم که با تمام قوا در شرایط تحریم، بزرگ‌ترین واحد صنعتی کشور همواره افتخارآفرینی کند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.