چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
فولادمردان ذوب‌آهن مایه غرور کشور هستند
09 آذر 1400 - 11:06
شناسه : 21130
نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (کیش اینوکس) با حضور سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و مشارکت ذوب‌آهن اصفهان، شرکت‌های بزرگ داخلی و فعالان اقتصادی هشتم آذرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش آغاز به کار کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، سعید محمد مشاور رییس جمهور با حضور در غرفه ذوب‌آهن اصفهان به کیفیت ریل تولیدی این شرکت اشاره کرد و اظهار داشت: پیش از تولید این محصول استراتژیک توسط ذوب‌آهن اصفهان، مجبور به واردات ریل‌های بی کیفیت با نرخ بالا بودیم. در همین راستا ذوب‌آهن اصفهان با تولید انواع ریل با کیفیت موجبات برون رفت از عمده چالش‌های موجود در توسعه راه‌آهن و ناوگان حمل و نقل ریلی را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه کارکنان ذوب‌آهن اصفهان افتخار کشور هستند، افزود: با توانمندی و قابلیت‌هایی که از کارکنان ذوب‌آهن سراغ داریم، می‌توانند نیاز کشور به فولادهای سخت و آلیاژهای خاص برای صنعت حفاری را نیز تولید کنند.

مشاور رییس جمهور در پایان خاطرنشان کرد: تجربه همکاری‌های کشور در بحث پروژهای ریلی نشان داد ذوب‌آهن اصفهان قادر است بخش عمده‌ای از نیازهای کشور به محصولات استراتژیک فولادی را تامین کند.

گفتنی است، ذوب‌آهن اصفهان در این نمایشگاه با دایر نمودن غرفه‌ای، قابلیت‌ها، اولویت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری خود را به سرمایه‌گذاران، فعالان بازارهای پولی و سرمایه و متولیان پروژه‌های سرمایه‌پذیر کشور ارائه ‌نماید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.