پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
فولادمردان شرق کشور حماسه آفریدند
01 تیر 1400 - 18:53
شناسه : 14141
مدیرعامل فولاد خراسان با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی همکاران خود و هماهنگی تمامی واحدهای تامین، پشتیبانی، تولید، ستادی و پیمانکاران در راستای تحقق اهداف تولیدی شرکت، گفت: خلق سه رکورد در زمینه تولید طی خردادماه سال جاری، علاوه بر استمرار موفقیت‌های دو ماهه آغاز سال 1400، نویدبخش تداوم نوار موفقیت‌های تولیدی در ماه‌های آتی است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خراسان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، کسری غفوری مدیرعامل فولاد خراسان، اظهار داشت: رشد قابل توجه تامین مواد اولیه، هماهنگی و انگیزه‌ی بالای کارکنان در نواحی مختلف و نیز تعمیر و نگهداری مناسب و آماده به کاری بالای تجهیزات باعث رقم خوردن این موفقیت‌ها طی ماه‌های اخیر بوده است.

وی افزود: کارکنان پرتلاش و با انگیزه‌ی مجتمع فولاد خراسان، در پایان خردادماه موفق به ثبت بالاترین رکورد تولید گندله سنگ‌آهن از ابتدای راه‌اندازی تاکنون شدند و با تولید ۱۹۵ هزار و ۷۶۲ تن گندله سنگ‌آهن، توانستند رکورد پیشین تولید در این کارخانه را یک هزار و ۱۸۷ تن ارتقا دهند. این در حالی است که رکورد قبلی این ناحیه متعلق به اردیبهشت ماه همین سال بود.

ثبت رکوردهای جدید در گندله‌سازی و فولادسازی مجتمع فولاد خراسان

فرشید فضیلتی معاون بهره‌برداری مجتمع فولادخراسان، گفت: یکی از کارکنان پرتلاش ناحیه گندله‌سازی همچنین در خردادماه امسال رکورد انبارش و مدیریت تخلیه ماشینی کنسانتره سنگ‌آهن را جا‌به‌جا کرد و با تخلیه و انبارش ۹ هزار و ۸۳۳ تن این محصول در تاریخ ۳ خردادماه، بالاترین رقم ثبت شده روزانه را در این واحد به ثبت رساند.

وی ادامه داد: سومین رکورد توسط همکاران بهره‌برداری در ناحیه فولادسازی رقم خورد که با تخلیه ۴۰ ذوب در تاریخ ۲۱ خردادماه ۱۴۰۰، رکورد روزانه پیشین را که مربوط به هفدهم فروردین ماه همین سال بود به میزان یک ذوب افزایش دادند.

معاون بهره‌برداری مجتمع در پایان با قدردانی از حمایت‌های انگیزه بخش مدیرعامل و هییت‌مدیره شرکت و نیز تلاش تمامی همکاران بهره‌برداری، پشتیبانی و پیمانکاران، این موفقیت را تبریک گفته و ضمن آرزوی سلامتی همه آن‌ها، تحقق قدم‌های بزرگ‌تر بعدی را آرزو نمود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.