جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت ×
انتخاب محصول جدید فولاد اکسین به عنوان محصول برتر ایرانی
14 اسفند 1399 - 8:38
شناسه : 8377
در پنجمین جشنواره ملی نوآوری: در پنجمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی که به همت دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ 12 و 13 اسفند ماه سال جاری برگزار شد، محصول جدید شرکت فولاد اکسین خوزستان با نام تجاری «API5LX60 MS»، عنوان محصول برتر این جشنواره را به دست آورد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد اکسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شرکت فولاد اکسین خوزستان، ضمن معرفی محصول جدید و منحصربه‌فرد «API5LX60 MS» در این جشنواره، توانست از طریق عرضه این محصول، علاوه بر اینکه صنعت نفت و گاز را از واردات بی‌نیاز کند، زمینه تکمیل پروژه‌ گوره به جاسک را نیز فراهم آورد. با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته پیرامون محصول فوق و کسب امتیاز لازم، محصول جدید این شرکت به عنوان محصول برتر ایرانی در سال ۱۳۹۹ انتخاب شد.

تولید این ورق به همت متخصصان جوان فولاد اکسین خوزستان با تکنولوژی خاص برای اولین بار در ایران و خاورمیانه تحقق یافت. با تولید این محصول، علاوه بر ایجاد تحولی عظیم در ساخت لوله‌های انتقال نفت و گاز اسیدی، از واردات بیش از ۶۰۰ میلیون دلار ورق فولادی از مبادی خارجی، جلوگیری به عمل آمد. لازم به توضیح است که عمده تولیدات شرکت فولاد اکسین خوزستان  در صنایع صنعت نفت و گاز، کشتی‌سازی،  لوله‌سازی، ساختمان‌سازی، ساخت مخازن تحت فشار و خودرو سازی، کاربرد دارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.