سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
فولاد تاراز با کلاف گالواتاراز درخشید
14 اسفند 1399 - 11:47
شناسه : 8399
در پنجمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی که به همت دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ 12 و 13 اسفند ماه سال جاری برگزار شد، فولاد تاراز با محصول نوآورانه کلاف گالواتاراز با پوشش TOC رنگی، با اهدا لوح زرین مورد تقدیر قرار گرفت.
ارسال توسط : منبع : ایراسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، سعید رشیدی مدیرعامل فولاد تاراز با اشاره به پنجمین جشنواره محصول برتر ایرانی در دانشگاه صنعتی شریف، اظهار داشت: کمیته اجرایی جشنواره، متشکل از اساتید دانشمند و توانمند دانشگاه صنعتی شریف، پس از انجام فرایندهای ارزیابی حضوری و غیرحضوری محصولات جدید بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدی، محصولات جدید ۲۲ شرکت را به عنوان برترین نوآوری انتخاب کردند که محصول کلاف گالواتاراز با کسب امتیاز بالا، موفق به دریافت لوح زرین جشنواره نوآوری محصول برتر ایرانی در سال ۱۳۹۹ شد.

وی افزود: در میان ۲۲ شرکت برتر محصولات نوآورانه، نام ۶ شرکت فولادی شامل فولاد هرمزگان، ذوب‌آهن اصفهان، فولاد خوزستان، فولاد آلیاژی ایران، فولاد اکسین خوزستان و شرکت فولاد تاراز وجود داشت که مورد تقدیر قرار گرفتند. این رخداد، نشانه خلاقیت و نوآوری در صنعت فولاد است.

مدیرعامل فولاد تاراز گفت: در راستای افزایش تنوع محصولات و خلق ارزش بیشتر برای مشتریان، محصول نوآورانه فولاد تاراز، کلاف گالواتاراز با پوشش TOC رنگی، برای اولین‌بار در کشور تولید و به بازار مصرف ارائه شده است. بنابراین در آینده نزدیک با اجرای فرایند بازاریابی، تولید آن افزایش و با تنوع رنگ‌های بیشتری به بازار عرضه خواهد شد.

رشیدی با اشاره به ویژگی‌های کلاف گالواتاراز، اشاره داشت: امکان تولید در رنگ‌های متنوع، ضمن ایجاد زیبایی ظاهری به محصول، قیمت نهایی آن نسبت به ورق رنگی مناسب‌تر است.

وی به ویژگی افزایش مقاومت کلاف گالواتاراز در برابر شوره هم پرداخت و افزود: با توجه به پوشش محافظ ارگانیک TOC، محصول گالواتاراز چندین برابر مقاومت بیشتری در برابر شوره زدن نسبت به ورق‌های گالوانیزه معمولی دارد؛ به طوری که نتایج  تست‌های آزمایشگاهی کابین نمک، نشان از مقاومت بیش از پنج برابری این محصول می‌دهد و از این منظر، موجب خلق ارزش بیشتر و ارتقای رضایت‌مندی مشتریان می‌شود.

مدیرعامل فولاد تاراز به خاصیت خودروانکار بودن کلاف گالواتاراز اشاره کرد و گفت: خاصیت خودروانکار بودن این محصول، باعث فرم‌پذیری آسان‌تر و کاهش هزینه‌های تولید می‌شود. همچنین خودروانکار بودن این محصول، باعث کاهش مصرف روغن حین فرم‌دهی و زیر پرس‌های هیدرولیک خواهد شد.

وی در پایان، کسب این موفقیت را به تمامی ذی‌نفعان، مشتریان شرکت، مدیران و کارکنان توانمند شرکت فولاد تاراز که با خلاقیت و انگیزه بالا، این محصول را تولید کردند، تبریک گفت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.