سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
تندیس زرین جشنواره ملی نوآوری در دستان فولاد خوزستان
14 اسفند 1399 - 12:28
شناسه : 8413
در پنجمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی که به همت دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ 12 و 13 اسفند ماه سال جاری برگزار شد، دستگاه جمع‌آوری گازهای مبرد شرکت فولادخوزستان که بر اساس نظام نوآوری ارائه شده بود، تندیس زرین این جشنواره را از آن خود کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در این جشنواره که بر اساس ارزیابی محصولات برتر کشور در حوزه‌های مختلف صنعت انجام شد، مبنای انتخاب، میزان اثربخشی و تاثیر اختراع و تبعیت از مدل مدیریت نوآوری دانشگاه صنعتی شریف شامل مدل کوپر یا استیج گیت در نظر گرفته شد.

پس از ارزیابی دقیق توسط هییت ممیزان دانشگاه صنعتی شریف، خوشبختانه دستگاه جمع‌آوری گازهای مبرد شرکت فولادخوزستان که بر اساس نظام نوآوری در سازمان ارائه شده بود، موفق به دریافت تندیس زرین این جشنواره گردید.

در این جشنواره، ابراهیم دادرس مدیر تحقیقات، فناوری و بهینه‌سازی به نمایندگی از شرکت فولاد خوزستان، تندیس و لوح یادبود را دریافت کرد.

وی تاکید کرد: با حمایت مدیریت ارشد مجموعه، گام‌های موثر و اجرایی جهت رونمایی از چند تکنولوژی جدید در صنعت فولاد طی سال آینده، برداشته می‌شود.

مدیر تحقیقات، فناوری و بهینه‌سازی شرکت فولاد خوزستان، در پایان از متخصصان دفتر فناوری ریاست جمهوری و مجموعه فناوری و پژوهش دانشگاه صنعتی شریف، برای برگزاری این جشنواره، تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.