پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
فولاد خوزستان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خوش درخشیده است
14 آذر 1400 - 10:38
شناسه : 21338
صبح روز ۱۳ آذرماه ۱۴۰۰، حسین جنتی مدیرکل بنیاد مسکن استان خوزستان به اتفاق محسن میرسالاری معاون پشتیبانی و ناصر ایزدی فر معاون مسکن شهری این بنیاد با علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی دیدار کردند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان خوزستان و قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی که با حضور میثم شهنیانی معاون برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌ها و احسان یعقوبی‌زاده مدیر بازرسی و نظارت شرکت انجام شد، علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی ضمن خوش آمدگویی، گزارشی از نقش بی نظیر شرکت فولاد خوزستان در اشتغال‌زایی، کمک به اقتصاد کشور در قالب صادرات و ارزآوری، رکوردشکنی در تولید، مسئولیت‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی در استان خوزستان ارائه شد.

در ادامه این دیدار حسین جنتی مدیرکل بنیاد مسکن استان خوزستان با ستایش نقش شرکت فولاد خوزستان در عرصه اقتصادی و صنعتی کشور، بنیاد مسکن را نهادی انقلابی و مردمی دانست که در حوزه ساخت مسکن برای محرومین پیشتاز است.

وی در پایان با اشاره به طرح دولت برای ساخت مسکن، خاطرنشان کرد: بخش مهمی از اجرای این طرح بر دوش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.