پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
فولاد مبارکه «توسکا» را راهی بازار سرمایه می‌کند
17 مرداد 1402 - 16:20
شناسه : 35426
شرکت فولاد مبارکه اصفهان نخستین صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت خود (توسکا) را راهی بازار سرمایه می‌کند.
ارسال توسط : منبع : شرکت فولاد مبارکه اصفهان
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، این شرکت پس از تجربه موفق صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه فولاد مبارکه و قرارگیری این صندوق در میان ۱۰ صندوق بزرگ کشور از لحاظ دارایی‌های تحت مدیریت، در تلاش برای توسعه و تنوع‌بخشی ابزارها در حوزه صندوق‌های سرمایه‌گذاری، اقدام به راه‌اندازی سایر انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری کرده است.

صندوق سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت توسعه فولاد و با نماد معاملاتی «توسکا»، از انواع صندوق‌های با درآمد ثابت و بدون پرداخت سود است. سود این صندوق به صورت روزشمار بوده و به واسطه ترکیب دارایی‌های صندوق و عملکرد مدیر صندوق از پرداخت نرخ سود ترجیحی و رقابتی با سایر صندوق‌های با درآمد ثابت برخوردار است و به واسطه معافیت مالیاتی سود صندوق‌های سرمایه‌گذاری و اطمینان خاطر از نقدشوندگی واحدهای صندوق به دلیل بازارگردانی واحدهای سرمایه‌گذاری توسط صندوق بازارگردانی فولاد مبارکه، خرید واحدهای صندوق توسکا (توسعه فولاد) از گزینه‌های مناسب سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

با توجه به اینکه یکی از اهداف صندوق‌های سرمایه‌گذاری، جمع‌آوری سرمایه‌های خرد و سرگردان است، انتظار می‌رود با استفاده از انواع ابزارهای سرمایه‌گذاری کم‌ریسکی که در بازار سرمایه فراهم است، بازدهی نسبتا بیشتری نسبت به سایر ابزارهای با درآمد ثابت نصیب سرمایه‌گذاران مذکور شود.

پذیره‌نویسی صندوق از روز دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری از طریق کلیه کارگزاری‌های در نماد «توسکا» قابل معامله است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.