چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
فولاد هرمزگان حامی میرکو
24 شهریور 1400 - 16:20
شناسه : 17849
مدیرعامل فولاد هرمزگان در بازدید از شرکت میرکو بر تکمیل طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان تاکید کرد و گفت: حیات شرکت‌ها و سازمان‌ها به توسعه آن‌ها بستگی دارد، لذا امیدواریم فولاد هرمزگان با وجود نیروی‌های متخصص، تحول‌گرا و حمایت‌های دولت مردمی به این مهم دست ‌یابد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عطالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در بازدید از شرکت میرکو با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای در دست اقدام شرکت اعم از پروژه افزایش ظرفیت زیر سقف فولادسازی از ۱٫۵ به دو میلیون تن و پروژه زیرساخت‌های مورد نیاز افزایش ظرفیت تا سقف دو میلیون تن، اظهار داشت: با اجرایی شدن این طرح‌ها فولاد هرمزگان به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فولادی در جنوب کشور تبدیل خواهد شد.

وی حضور نیروهای جوان، متعهد، مسئولیت‌پذیر و تحول‌گرا در فولاد هرمزگان را یک اصل مهم دانست و افزود: امیدواریم با وجود چنین سرمایه‌هایی و یاری خداوند و حمایت دولت مردمی، به این مهم دست خواهیم یافت. بی‌شک نتیجه جمع این فعالیت‌ها درخشش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سرتاسر دنیا است.

مدیرعامل فولاد هرمزگان به تاسیس شرکت میرکو و خدمات هلدینگ فولادمبارکه در کشور اشاره کرد و گفت: باعث افتخار است که یکی دیگر از زیرمجموعه‌های فولادمبارکه در استان هرمزگان خدمات خود را به صنعت کشور ارائه می‌کند. این امر می‌تواند اتفاقی مبارک برای دیگر شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس و منشأ خیر و برکت در استان هرمزگان باشد.

معروفخانی ضمن تاکید بر مزیت‌ها و محاسن ایجاد این نوع شرکت‌های پایین‌دستی و ارائه‌کننده خدمات در حوزه صنعت استان هرمزگان، بیان کرد: برای انجام تعمیرات برخی تجهیزات، به اجبار می‌بایست به دیگر استان‌ها ارسال شود که این خود مشمول هزینه و زمان خواهد شد، اما با حضور شرکت‌هایی مانند میرکو در استان هرمزگان، بومی‌سازی قطعات و خرید داخل پررنگ‌تر شده و موجب کاهش هزینه و زمان می‌شود.

وی با بیان اینکه فولاد هرمزگان از بومی‌سازی و تولید داخل همواره حمایت خواهد کرد، ادامه داد: بی‌شک شرکت‌هایی مانند میرکو می‌توانند در بخش توسعه فولاد هرمزگان تاثیرگذار باشند و به همین دلیل از توسعه این شرکت‌ها حمایت می‌کنیم.

تلاش میرکو برای ارائه خدمات به شرکت‌های منطقه

داود فروتن مدیرعامل شرکت میرکو در پایان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در این شرکت، خاطرنشان کرد: شرکت میرکو با پشتیبانی فولاد هرمزگان کار خود را آغاز کرده است و امیدواریم با ایجاد طرح‌های توسعه این مجموعه بتوانیم به دیگر شرکت‌های منطقه نیز خدمات خود را ارائه نماییم.

گفتنی است، در این بازدید شرکت صنعتی میرکو اولين محموله غلتك بازسازی شده از سرويس سنتر خود را به فولاد هرمزگان  ارسال کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.