چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
فولاد هرمزگان سهام‌دار اصلی ستاره سیمین شد
18 بهمن 1400 - 10:57
شناسه : 24279
مدیرعامل فولاد هرمزگان گفت: برای تحقق طرح 10 میلیون تنی فولاد و تبدیل شدن استان هرمزگان به یکی از قطب‌های فولادی کشور 30 درصد از سهام شرکت ستاره سیمین خریداری شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عطاالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان، اظهار داشت: این شرکت در راستای ایفای نقش حداکثری در توسعه استان هرمزگان و تبدیل شدن این استان به قطب اصلی فولاد کشور به عنوان یکی از شرکای بزرگ طرح تولید ۱۰ میلیون تن فولاد، در شرکت ستاره سیمین هرمز مشارکت و سرمایه گذاری نموده است.

وی افزود: فولاد هرمزگان با خرید ۳۰ درصد دیگر از سهام شرکت ۱۰ میلیون تنی ستاره سیمین طی مهرماه سال جاری، با بیش از ۵۱ درصد، سهام‌دار اصلی این شرکت تازه تاسیس شده تا با راه‌اندازی آن استان هرمزگان به یکی از قطب‌های اصلی و محوری تولید فولاد در کشور تبدیل خواهد شود و اشتغال‌زایی چند هزار نفری را به همراه داشته باشد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان، گفت: فاز اول این طرح با ساخت مگامدول احیا مستقیم با تولید یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن آهن‌اسفنجی در سال، همزمان با پروژه‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان، کلنگ‌زنی خواهد شد.

معروفخانی در پایان خاطرنشان کرد: پروژه‌های نصب لنس‌های ساید وال کوره‌های قوس‌الکتریکی با سرمایه‌گذاری ۱۶۰ میلیارد تومانی و افزایش ۱۲۰ هزار تنی تولید تا پایان سال جاری در فولاد هرمزگان به بهره‌برداری خواهند رسید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.