چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
فولاد هرمزگان ۱۰ سال پرافتخار را پشت سرگذاشت
12 دی 1400 - 11:33
شناسه : 22523
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان طی پیامی سالروز افتتاح شرکت را به همکاران و ذی‌نفعان این مجموعه بزرگ فولادی تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عطالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان طی نامه‌ای دهمین سال افتتاح فولاد هرمزگان را به غیورمردان این شرکت تبریک گفت؛ در ادامه متن کامل این نامه را می‌خوانید:

به نام خدا

ده سال از افتتاح فولاد هرمزگان دومین شرکت بزرگ فولادی پس از انقلاب که به دستان توانمند متخصصان داخلی ساخته شده گذشت و این شرکت با افتخار به دهه دوم زندگی خود وارد شد.

اکنون بر خود می‌بالیم که با اقتدا به سلیمانی‌ها و شهدای انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه و در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا با یاری خداوند و شما کارکنان توانمند، کوشا و متخصص فولاد هرمزگان همچنان پله‌های ترقی و تعالی را پیموده و توانسته‌ایم با تداوم تولید و کسب رکوردهای پی‌درپی در پویایی اقتصاد کشور نقشی موثر را ایفا نماییم.

کسب افتخارات گوناگون در تولید، فروش، بومی‌سازی قطعات، پژوهش و فناوری نشان از هدف‌گذاری این شرکت برای کسب قله‌های موفقیت و تحقق اهداف عالیه شرکت به دستان توانمند شما است.

اطمینان دارم با اجرایی شدن طرح‌های توسعه‌ای تولید ورق عریض، افزایش تولید زیر سقف و فولاد ستاره سیمین هرمز با استفاده از توان شرکت‌های داخلی و دانش‌بنیان، آینده درخشانی در انتظار فولاد هرمزگان است و این شرکت به زودی همچون نگینی در کشور و خاورمیانه خواهد درخشید.

اینجانب دهمین سالروز افتتاح شرکت فولاد هرمزگان‌ را به شما همکاران گرامی و سایر ذی‌نفعان محترم شرکت تبریک عرض نموده و آرزوی سلامتی و سربلندیتان را از خداوند متعال خواستارم و آرزومندم هر یک از ما بتوانیم با تاسی از راه سردار دل‌ها و رهنمودهای ولی امر مسلمین نقشی موثر در تنومندسازی درخت پر برکت انقلاب ایفا نماییم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.