شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت ×
قدردانی از چادرملو به پاس حمایت از بخش درمان
29 تیر 1402 - 10:15
شناسه : 35111
رئیس بیمارستان اردکان از اقدامات شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در حوزه درمان به‌ ویژه آغاز ساخت ICU و خرید دو دستگاه آمبولانس قدردانی کرد و این شرکت را پیشگام در خدمت‌رسانی به مردم اردکان برشمرد.
ارسال توسط : منبع : شرکت معدنی و صنعتی چادرملو
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، محمدحسن صدرالدینی، رئیس بیمارستان اردکان در نشستی با امیرعلی طاهرزاده، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، از حمایت‌های این شرکت از حوزه درمان به‌ ویژه آغاز ساخت ICU و خرید دو دستگاه آمبولانس قدردانی کرد و این شرکت را پیشگام در خدمت‌رسانی به مردم اردکان برشمرد.

وی همچنین با اشاره به مشکلات حوزه درمان، خواستار تداوم این حمایت‌ها در تکمیل پروژه‌های بیمارستان، ICU و مباحث آموزش پرسنلی شد.

امیرعلی طاهرزاده نیز در ابتدای این نشست با بیان اینکه خدمت به مردم فرهیخته اردکان را از افتخارات خود می‌دانیم، عنوان کرد: بخش بهداشت و درمان، یکی از اولویت‌های اصلی شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده طی یک سال اخیر، مطرح کرد: جبران کمبودها در حوزه بهداشت، آموزش‌ و پرورش و موارد عام‌المنفعه دیگر در دستور کار جدی چادرملو است.پ

گفتنی است در پایان این دیدار، لوح‌های تقدیر جداگانه‌ای ازسوی استاندار و دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان شهرستان به مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اهدا شد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.