چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
قدردانی رییس دانشگاه علوم پزشكی كشور از مدیرعامل فولادمباركه
18 بهمن 1399 - 15:01
شناسه : 6519
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور با ارسال نامه‌ای به حمیدرضا عظیمیان، مدیـــرعامل شرکت فولادمبارکه، از تلاش‌های این شرکت در خصوص تامین اکسیژن رایگان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی قدردانی کرد.
ارسال توسط : منبع : فولاد میارکه
پ
پ

در بخشی از نامه جلیل کوهپایه‌زاده، خطاب به مدیرعامل شرکت فولادمبارکه چنین آمده است:

بدین‌وسیله مراتب سپاس خود را از نگاه ملی و تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه آن مجموعه در شرایط شیوع بیماری کرونا و نیاز مبرم مراکز درمانی به اکسیژن، در زمینه پیشبرد اهداف سلامت و یاری مجموعه درمانی این دانشگاه در تأمین اکسیژن رایگان بیمارستانی و کمک به ارائه خدمت به بیماران اعلام می‌دارم.

در پایان این نامه، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور خاطرنشان کرده است: از درگاه ایزد منان تداوم حضور و تاثیر آن بزرگوار و همکاران محترم آن مجموعه در دستیابی به اهداف عالیه و نشاط ملت شریف و پرافتخار ایران و توسعه پایدار کشور را مسئلت دارم. شایان ذکر است از زمان شیوع بیماری کرونا در کشور تاکنون، شرکت فولاد مبارکه به‌منظور تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی خود، برای تامین اکسیژن رایگان بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان و برخی از بیمارستان‌های خارج از استان اقدام کرده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.