سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
قدردانی معاون کل وزارت بهداشت از شرکت مس
29 فروردین 1400 - 11:10
شناسه : 10644
در نشست خبری پویش ملی اطلاع‌رسانی مقابله با ویروس کرونا که با حضور ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت و مدیران و مسئولان سازمان‌های همراه، گام چهارم بسیج و پویش ملی اطلاع‌رسانی مقابله با کرونا به صورت ویدئوکنفرانس در استودیو سلامت برگزار شد، از اقدامات شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای مسئولیت‌های اجتماعی قدردانی کردند.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضمن تشکر از شرکت‌های مس، فولادمبارکه اصفهان و فولاد هرمزگان و نیز سازمان منطقه آزاد قشم و کیش، اظهار داشت: از سایر شرکت‌ها هم می‌خواهیم برای مسئولیت‌های اجتماعی خود در این مسیر از ما حمایت کنند تا گام‌های بلندی برای اطلاع‌رسانی مردم انجام دهیم.
وی افزود: این کار پویش ملی اطلاع‌رسانی برای غلبه بر کرونا در سراسر کشور اجرا خواهد شد و اطلاع‌رسانی باید در سطح وسیعی صورت گیرد.

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از برندها خواست که مسئولیت‌های اجتماعی خود را در غلبه بر کرونا متمرکز کنند و گفت: با اقداماتی که در این مدت انجام می‌دهید، در پساکرونا ارزش‌افزوده بیشتری کسب خواهید کرد و از تبلیغات مستقیم هم موثرتر خواهد بود.

حریرچی بیان کرد: کرونا، این واقعیت را بیش از پیش نشان داد و دیدیم که عواملی مثل سرمایه اجتماعی، تاثیر بسیاری در مبارزه با این بیماری دارد. بنابراین امروزه در تعیین سازمان‌های پیشرو نیز باید توانمندی آن‌ها در همراهی غلبه بر ویروس کرونا را مدنظر قرار داد.

در پایان، کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از همکاری و همیاری ۷۰ شرکت و برند صنعتی و تجاری همراه و همیار گام چهارم بسیج و پویش ملی اطلاع‌رسانی مقابله با کرونا تحت پویش سلامت همچون شرکت ملی صنایع مس ایران، فولادمبارکه اصفهان، شرکت فولاد هرمزگان، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، سازمان مناطق آزاد قشم و کیش و شرکت شیرین عسل، تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.