چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
قربانی جدید کرونا، تولیدکننده بزرگ طلای جهان
04 اردیبهشت 1401 - 11:35
شناسه : 26974
بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت «نیومانت»، کاهش سود سه ماهه اول خود را در کارنامه فعالیت خود به ثبت رساند، زیرا به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده طلای جهان به دلیل کاهش حجم فروش طلا آسیب دیده است.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، معدنچیان شرکت استخراج معادن و فلزات آمریکایی «نیومانت»، از زمان ظهور سویه اُمیکرون، با اختلالات کار و محدودیت مقابله می‌کنند؛ این شرکت در ماه فوریه هشدار داده بود که مسائل مربوط به اُمیکرون، می‌تواند بر تولید طلا تا ۱۵۰ هزار اونس در سه ماهه اول تاثیر بگذارد.

شرکت نیومانت مستقر در دنور کلرادو، اعلام کرد: تولید طلا طی سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ میلادی، ۱.۳۴ میلیون اونس بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۸ درصد کاهش داشت.

هزینه‌های طلا که معیار صنعتی برای کل هزینه‌های مرتبط با تولید را منعکس می‌کند، از یک هزار و ۳۹ دلار در سال گذشته، به یک هزار و ۱۵۶ دلار در هر اونس افزایش یافته است.

گفتنی است، درآمد خالص شرکت برای سهامداران از فعالیت‌های مستمر به ۴۳۲ میلیون دلار یا ۵۴ سنت به ازای هر سهم در سه ماهه منتهی به ۳۱ مارس از ۵۳۸ میلیون دلار یا ۶۷ سنت به ازای هر سهم در سال گذشته کاهش یافت و در گنار این موضوع، شرکت نیومانت همچنین ۱۷ میلیون دلار هزینه‌های خاص مرتبط با بیماری کووید را متحمل شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.