چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
قطعی برق، روند تولید فولاد خوزستان را کاهش داد
29 شهریور 1400 - 11:21
شناسه : 18047
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان: مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: کاهش شدید تولید که به واسطه محدودیت‌های انرژی رخ داد، باعث شد عددی معادل ۱۰ هزار میلیارد تومان از محل فروش محصولات تولیدی شرکت فولاد خوزستان از دست برود.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در مراسم کلنگ‌زنی سه طرح بزرگ توسعه‌ای شرکت فولاد که روز ۲۸ شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: در چالش تامین برقی که برای کشور به وجود آمد، تناژ تولید بسیار زیادی را از دست دادیم. سال گذشته تا تاریخ ۲۶ شهریورماه، یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن برنامه تولید داشتیم اما امسال از برنامه تولید یک میلیون و ۸۰۰ هزار تنی، حدود یک میلیون و ۳۷۸ هزار تن را اجرایی کرده‌ایم که حدود ۷۴ درصد از برنامه تولید است.

وی افزود: شرکت‌ فولاد شادگان نیز امسال حدود ۳۷۵ هزار تن تولید داشته است که عمده محصولات تولیدی توسط این شرکت در فولاد خوزستان مصرف شد. لذا برخی محدودیت‌هایی که از اردیبهشت ماه در بحث برق برای شرکت به وجود آمد، باعث شد تا ۵۰۹ هزار تن از تولید شرکت فولاد خوزستان به واسطه محدودیت‌های برقی از دست برود.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: کاهش شدید تولید که به واسطه محدودیت‌های انرژی رخ داد، باعث شد عددی معادل ۱۰ هزار میلیارد تومان از محل فروش محصولات تولیدی شرکت فولاد خوزستان را از دست بدهیم.

ابراهیمی با بیان اینکه متاسفانه محدودیت‌های برقی همچنان ادامه دارد، بیان کرد: مذاکراتی با اداره برق استان انجام شده تا بتوانیم از حداکثر دیماندها در ساعت‌های غیر پیک استفاده کنیم و به ادامه روند تولید در شرکت فولاد خوزستان بپردازیم.

وی با اشاره به صادرات محصولات تولیدی این شرکت، ادامه داد: در سال گذشته ۶۴۲ هزار تن محصولات این شرکت صادر شده است. اما امسال از برنامه یک میلیون تنی برای صادرات، توانسته‌ایم بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن محصول صادر کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پایان با بیان اینکه میزان صادرات محصولات تولید شده در مقایسه با سال گذشته بیش از ۶۰ درصد رشد داشته است، خاطرنشان کرد: از یک برنامه ۱۱ هزار و ۹۰۰ میلیاردی در بحث صادرات، توانسته‌ایم ۱۴ هزار میلیارد تومان صادرات را محقق کنیم و ۱۸ درصد از برنامه فروش ریالی جلوتر هستیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.