چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
قطع برق، تیشه به ریشه صنایع خواهد زد
30 خرداد 1401 - 19:20
شناسه : 29291
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نیرو تا جایی که می‌تواند، تولید برق را افزایش می‌دهد اما باید ضمن رعایت الگوی مصرف، به دنبال کاهش برق بدون درآمد یا همان پرت شبکه و استفاده غیرقانونی از شبکه برق باشیم.
ارسال توسط : منبع : مهر
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، اقبال شاکری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای افزایش تولید برق و جلوگیری از قطعی برق در صنایع مادر نظیر فولاد، اظهار داشت: قطعی برق صنایع، ضرر سنگینی به آن‌ها وارد کرده است که این مسئله خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به دنبال دارد و ما با تصمیم قطعی برق صنایع موافق نیستیم.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو تولیدمحور است، افزود: وزارت نیرو تا جایی که می‌تواند، تولید برق را افزایش می‌دهد، اما باید در کنار آن، ضمن رعایت الگوی مصرف، به دنبال کاهش برق بدون درآمد یا همان پرت شبکه و استفاده غیر قانونی از شبکه برق باشیم و همچنین باید از دستگاه‌های کم‌مصرف در این شرایط استفاده کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید با خاموشی صنایع به آن‌ها لطمه زد، گفت: صنایع جزئی از کشور است و قطعی برق صنایع به نفع مردم نیست. نتیجه قطعی برق صنایع، افزایش قیمت محصولات آن‌ها است.

شاکری در پایان خاطرنشان کرد: اگر قرار بر قطعی برق صنایع باشد، باید از قبل به آن‌ها اطلاع داده شود؛ نه اینکه بدون برنامه‌ریزی باشد و به ازای آن باید مشوق‌هایی نیز پیش‌بینی شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.