پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
قیمت مس ۱٫۶ درصد رشد پیدا کرد
24 خرداد 1402 - 12:37
شناسه : 34381
روز سه‌شنبه 23 خرداد ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، 134 دلار افزایش یافت و به هشت هزار و 421 دلار رسید.
ارسال توسط : منبع : فلزات آنلاین
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، قیمت مس در روز ‌سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه، ۱٫۶ درصد معادل ۱۳۴ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۱٫۳ درصد رشد را تجربه کرد و به هشت هزار و ۴۲۱ دلار رسید. قیمت مس در روز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه، هشت هزار و ۲۸۷ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه، ۱٫۵ درصد معادل ۱۲۴ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، ۱٫۵ درصد رشد داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه، با کاهش ۶ هزار و ۱۰۰ تنی، از ۹۵ هزار و ۴۰۰ تن به ۸۹ هزار و ۳۰۰ تن رسیده است.

طبق نمودار ۲، روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۲۳ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به دوشنبه ۲۲ خرداد ماه،با کاهش ۱۰ دلار بر تن همراه بوده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.