چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
قیمت مس ۲ درصد افزایش یافت
04 مرداد 1402 - 16:39
شناسه : 35215
روز سه‌شنبه سوم مرداد ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، 167 دلار رشد پیدا کرد و به هشت هزار و 597 دلار رسید.
ارسال توسط : منبع : فلزات آنلاین
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، قیمت مس در روز ‌سه‌شنبه سوم مرداد ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه دوم مرداد ماه، ۲ درصد معادل ۱۶۷ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۲٫۲ درصد رشد را تجربه کرد و به هشت هزار و ۵۹۷ دلار رسید. قیمت مس در روز دوشنبه دوم مرداد ماه، هشت هزار و ۴۳۰ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه سوم مرداد ماه، ۱٫۹ درصد معادل ۱۶۰ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، ۲٫۲ درصد رشد داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه سوم مرداد ماه، با افزایش ۵۵۰ تنی، از ۶۰ هزار و ۲۲۵ تن به ۶۰ هزار و ۷۷۵ تن رسیده است.

طبق نمودار ۲، روز سه‌شنبه سوم مرداد ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۳۱ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به دوشنبه دوم مرداد ماه،با کاهش هفت دلار بر تن همراه بوده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.