چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
لزوم اشتغال جوانان بومی در معادن استان هرمزگان
10 اردیبهشت 1401 - 13:45
شناسه : 27181
سرپرست فرمانداری بندرعباس: سرپرست فرمانداری بندرعباس، گفت: جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و موارد مشابه، لازم است جوانان بومی هرمزگان توسط معدن‌داران جذب شوند و برای انجام این امر، شرایط اخذ مجوزهای قانونی و تسهیل در بروکراسی اداری را فراهم می‌کنیم.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمد مرودی سرپرست فرمانداری بندرعباس، با اشاره به اینکه اشتغال جوانان باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، اظهار داشت: شرایط اخذ مجوزهای قانونی و تسهیل در بروکراسی اداری را برای معدن‌دارانی که از نیروهای بومی منطقه استفاده می‌کنند، فراهم می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به وجود معادن غنی در سطح شهرستان بندرعباس از معادن فعال در محدوده شهرستان تقاضا داریم در به‌سازی و احداث راه‌های روستایی، مشارکت لازم با دستگاه‌های اجرایی را داشته باشند. با توجه به اینکه معادن جزو سرمایه‌های کشور محسوب می‌شود، معدن‌داران در استحصال از منابع طبیعی دقت کافی را داشته باشند که آسیب‌های زیست‌محیطی و زیرساختی به منطقه وارد نشود.

سرپرست فرمانداری بندرعباس در پایان با تشکر از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش فین، خاطرنشان کرد: در صورت توافق با سرمایه‌گذاران و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و ایجاد اشتغال منطقه، تفاهم‌نامه‌ای با معدن‌داران و بخشداری جهت به‌کارگیری نیروهای بومی منطقه امضا می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.