چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
لزوم افزایش تولید نفت میادین مشترک فلات قاره
06 آذر 1400 - 10:17
شناسه : 20972
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: باید تولید نفت این شرکت را به‌ویژه در میادین مشترک افزایش داد.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علیرضا مهدی‌زاده مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در سفر به منطقه خارک، از سکوی فروزان در آب‌های خلیج‌فارس بازدید کرد و اظهار داشت: رساندن شرایط به دوران پیش از تحریم‌ به‌ویژه تلاش در جهت افزایش تولید نفت در میدان‌های مشترک، از اولویت‌های اصلی این شرکت است.

وی افزود: خوشبختانه با ظرفیت‌های موجود و توانمندی کارکنان و متخصصان شرکت نفت فلات قاره ایران، بهره‌برداری حداکثری و صیانتی از میادین نفتی خلیج‌فارس در حال انجام است و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این روند با قوت ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران و هییت همراه، در نخستین بازدید خود از مناطق عملیاتی این شرکت، از منطقه عملیاتی خارک و سکوهای بهره‌برداری فروزان، ابوذر، سروش و پایانه شناور خلیج‌فارس بازدید کردند.

گفتنی است، مهدی‌زاده در این بازدید، ضمن دیدار با کارکنان این سکوها، پایانه و آشنایی با مشکلات و چالش‌ها، از نزدیک روند تولید نفت این تاسیسات را مورد بررسی قرار داد. همچنین در بازگشت از منطقه خارک نیز از ناحیه بوشهر بازدید کرد و در جریان فرایندهای تدارکات و پشتیبانی مناطق عملیاتی خارک و بهرگان قرار گرفت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.