چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
لزوم تولید با عرضه خودرو در بورس کالا
18 تیر 1401 - 17:41
شناسه : 30088
عضو کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم فسا در مجلس گفت: با عرضه خودرو در بورس کالا، سرمایه‌ها به جای بازارهای سوداگرانه به بخش‌های تولید هدایت می‌شوند.
ارسال توسط : منبع : کالاخبر
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، حجت‌الله فیروزی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، درباره عرضه خودرو در بورس کالا، اظهار داشت: برای از بین بردن بازار دوم، رقابتی شدن و تعادل عرضه و تقاضا در بازار خودرو، موضوع عرضه خودرو در بورس کالا از جمله طرح‌هایی بود که مجلس یازدهم آن را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: بیشترین تاثیر این طرح در کنترل سوداگری است؛ یعنی راه خریدوفروش‌های کاذب و سودجویانه که فضا را ملتهب می‌کند، بسته شده و مانع کالای سرمایه‌ای شدن خودرو است. علاوه‌براین، به ارتقای کمی و کیفی خودروسازی و قطعه‌سازی کمک می‌کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: خودروسازان باید قیمت تمام شده مشخصات و قیمت قطعات و… را به صورت برخط اعلام کنند تا متقاضیان از آن مطلع شوند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه بورس کالا بستری رقابتی است، در پایان خاطرنشان کرد: افراد می‌توانند با اعتماد بیشتر در رقابت با یکدیگر به کشف قیمت‌های واقعی و منطقی کمک کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.