چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
لوله‌های گاز به ۱۶۹ روستا خراسان جنوبی ورود پیدا کردند
25 بهمن 1400 - 12:49
شناسه : 24648
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: این مجموعه در اقدامی بی‌سابقه، گازرسانی به ۱۶۹ روستای استان را به فرمان رییس‌جمهوری تکمیل کرده است.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مجید چگنی معاون وزیر نفت در امور گاز در جریان افتتاح عملیات اجرایی طرح‌های گازرسانی به استان خراسان‌ جنوبی، اظهار داشت: براساس مصوبه‌های سفر شهریورماه رییس‌جمهوری به این استان، ۱۶۹ روستا با کار جهادی در مدت کم‌تر از ۶ ماه به شبکه گاز سراسری متصل شدند.

از بودجه ۱۴۰۱ در گازرسانی به روستاها استفاده نشد

محمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی، گفت: فرمان رییس‌جمهوری در جریان سفر به خراسان جنوبی این بود که شرکت گاز استان، ۱۶۹ روستا را تا پایان سال ۱۴۰۱ با بودجه دو سال اخیر به شبکه گاز کشور متصل کند، در حالی که گازرسانی به این تعداد روستا در مدت زمان کم‌تر از ۶ ماه امکان‌پذیر نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با این حال شرکت گاز خراسان جنوبی این اقدام را بیش از یکسال زودتر تکمیل کرد که اقدامی جهادی از سوی مجموعه کارکنان این شرکت محسوب می‌شود، همچنین خوشبختانه از بودجه سال ۱۴۰۱ هم برای گازرسانی به این روستاها استفاده نشد.

گفتنی است، هفته گذشته ابراهیم رییسی رییس‌جمهوری با حضور در ساختمان مرکزی شرکت ملی گاز ایران در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های گازرسانی شرکت کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.