چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
محدوده‌های زغالی طبس تعیین تکلیف شود
04 اسفند 1401 - 8:27
شناسه : 33677
معاون استاندار خراسان جنوبی: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: محدوده‌های زغالی در شهرستان طبس باید تعیین تکلیف شود و انتظار می‌رود در دستور کار ایمیدرو قرار گیرد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، علیرضا عباس‌زاده، روز چهارشنبه سوم اسفند در دیدار رئیس هیئت‌عامل شرکت ایمیدرو و مدیرعامل شرکت فولاد ایران با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: خراسان جنوبی، استانی معدنی بوده و از نظر تنوع ذخایر معدنی امتیازهای ویژه‌ای نسبت به سایر نقاط کشور دارد. 

وی با اشاره به اینکه توجه ایمیدرو به حوزه معادن استان قابل تقدیر است، تصریح کرد: با حضور قوی شرکت ایمیدرو اقدامات خوبی در این منطقه به نسبت سایر استان‌ها آغاز شده است. 

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تعهد ۳۰ درصدی شرکت ایمیدرو در احداث پست ۴۰۰ کیلووات در نهبندان، بیان کرد: این اقدام در سرعت گرفتن پروژه، نقش بسیار زیادی دارد و قطعاً در تأمین زیرساخت‌های مناسب منطقه نیز اثرگذار است. 

وی در خصوص برق‌رسانی به معادن شاهکوه نیز گفت: بیش از ۹۰ درصد این طرح نیز انجام شده که اقدام بزرگی است؛ برق‌رسانی به منطقه معدنی طبس نیز از درخواست‌های استان است که نیازمند کمک ایمیدرو بوده و انتظار می‌رود به نتیجه برسد.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: در حوزه آب‌های ژرف نیز با ورود ایمیدرو برخی گره‌ها گشوده شده، اما اقدامات نیازمند تکمیل می‌باشد که جزء مصوبات سفر نیز قرار گرفته است تا طرح از بلاتکلیفی رها شود. 

عباس‌زاده با اشاره به لزوم اجرای خط انتقال پساب فاضلاب بیرجند به معدن قلعه زری خوسف نیز یادآور شد: احداث پست ۱۳۲ معدن طلای خوسف نیز در برنامه است که امیدواریم در این زمینه ایمیدرو مساعدت داشته باشد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.