پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
محصولات استاندارد ذوب‌آهن، حاصل زحمات تلاشگران
20 مرداد 1401 - 8:44
شناسه : 31076
مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان گفت: احداث ساختمان‌ها و بلندمرتبه‌های استاندارد و منطقی در سطح کشور، مستلزم استفاده از سبد کامل محصولات ذوب آهن اصفهان است.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات ، امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه، مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان با حضور در شرکت تارابگین، با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این شرکت دیدار و گفت‌و‌گو کرد و از نزدیک در جریان وضعیت پروژه‌های این شرکت قرار گرفت.

ایرج رخصتی در این دیدار، مطرح کرد: شرکت تارابگین ذوب‌آهن اصفهان با دارا بودن استانداردها و گواهینامه‌های مختلف، پتانسیل تولید محصولات متنوع برای استفاده در صنایع مختلف به‌ ویژه صنعت ساختمان را دارد.  

وی افزود: استراتژی‌های شرکت تارابگین با تولید عایق در کشور شکل گرفته است و به عنوان یک مجموعه با تکنولوژی روز، انتظار می‌رود مبحث ۱۹ مقررات ساختمان را در کشور در دست بگیرد زیرا محصولات این شرکت، جزو کیفی‌ترین عایق صوت و انرژی به شمار می‌روند.

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در ادامه بیان کرد : هدر‌رفت انرژی در صنعت ساختمان به این دلیل است که با توجه به مباحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان، از عایق‌های تولیدی شرکت‌هایی مانند تارابگین در دیوارها استفاده نمی‌شود. در این زمینه، این شرکت با مرکز تحقیقات مسکن وزارت راه و شهرسازی تعامل اثربخش داشته است و لازم است اطلاع‌رسانی مستمر را در خصوص توانمندی‌های شرکت و محصولات استاندارد آن انجام دهد.      

رخصتی عنوان کرد: احداث ساختمان‌ها و بلندمرتبه‌های استاندارد و منطقی در سطح کشور، مستلزم استفاده از سبد کامل محصولات ذوب‌آهن اصفهان است که با عشق و اخلاص تلاشگران این کارخانه عظیم با بهترین شیوه تولید فولاد در دنیا که همان کوره بلند است، محقق می‌شود.

همچنین جلال ابوترابی، مدیرعامل شرکت تارابگین ذوب‌آهن نیز در این دیدار اذعان کرد: با حمایت‌های مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره ذوب‌آهن اصفهان و کارکنان شرکت تارابگین، زیر‌ساخت‌های لازم برای ارتقای تولید کمی و کیفی در مجموعه ایجاد و این موضوع سبب موفقیت رشد سود یک درصدی نسبت به سال‌های قبل شده است.

وی همچنین یادآور شد: در این راستا با توجه به تلاش‌های انجام شده برای خود‌اتکایی در پروژه‌های حمل سرباره گود و…، گام‌های موثری برداشته شده است و شرکت تارابگین توانسته با افزایش مکانیزم و در دست گرفتن اجرای پروژه‌های شرکت، روند رو‌به‌رشدی را در پیش بگیرد.

شایان ذکر است اعضای هیئت مدیره شرکت تارابگین نیز در این جلسه به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص پروژه‌های مختلف شرکت پرداختند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.