شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت ×
محصولات ذوب‌آهن، هم‌تراز با کیفیت جهانی
23 خرداد 1401 - 17:02
شناسه : 28969
معاون بهره‌برداری ذوب‌آهن اصفهان گفت: در بحث کیفیت محصولات و استانداردهای آن‌ها، ذکر این جمله کافی است که در سال گذشته یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن به بازارهای گوناگون صادرات داشتیم و این نشان‌دهنده کیفیت جهانی محصولات این شرکت است.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی ذوب‌آهن
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، هییتی از کشور آلبانی با هدف آشنایی با ذوب‌آهن اصفهان و تولیدات این مجتمع عظیم صنعتی، با مهرداد تولاییان معاون بهره‌برداری و تنی چند از دیگر مسئولین این شرکت دیدار و گفت‌وگو کردند.

معاون بهره‌برداری ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: این کارخانه اولین تولیدکننده فولاد در ایران است و شاخه اصلی فعالیت آن، تولید مقاطع طویل فولادی بوده و کلیه سایزهای میلگرد از ۱۲ تا ۳۲ میلی‌متر و در صورت داشتن سفارش تا سایز بالاتر را قابلیت تولید دارد. انواع تیرآهن از سایز ۱۲ تا ۳۰ (I و H) نیز جزو سبد محصولات ذوب‌آهن اصفهان است.

وی افزود: این شرکت با تبعیت از تغییر تقاضای مشتریان در داخل و خارج از کشور، سبد تولید محصولات آن را تغییر داد و علاوه بر تولید محصولات ساختمانی، کلاف‌های صنعتی، انواع ریل، آرک‌های معدنی و… را نیز تولید می‌کند.

تولاییان با اشاره به اینکه تولید ۲۰ درصد از محصولات این کارخانه از قالب ساختمانی به صنعتی تبدیل شده است، بیان کرد: در بحث کیفیت محصولات و استانداردهای آن‌ها، ذکر این جمله کافی است که طی سال گذشته یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن صادرات به بازارهای گوناگون داشتیم و این نشان‌دهنده کیفیت جهانی محصولات ذوب‌آهن اصفهان است.

هییت آلبانی در پایان خاطرنشان کردند که بسیار علاقه‌مند بودیم قطب صنعت ایران یعنی ذوب‌آهن اصفهان را از نزدیک ببینیم و طی بازدیدی که از بخش‌های مختلف کارخانه داشتیم، می‌توانیم زمینه‌های همکاری بسیاری را تعریف کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.