سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
مدیران تحول آفرین گل‌گهر بازیگران اصلی اینوماین
29 مهر 1400 - 9:37
شناسه : 19452
رییس موسسه یونیدرو در بازدید از غرفه شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در سومین جشنواره ایده‌های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی(اینوماین) گفت: یونیدرو در فضای تعامل بین دانشگاه و صنعت فعالیت می‌کند و باید پژوهش‌های دانشگاه را در قالب دفتر انتقال تکنولوژی به صنعت منتقل کنیم، اما اگر برای دانش تولید شده مشتری وجود نداشته باشد، فعالیت‌ها در این حوزه به نتیجه نمی‌رسد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت گل‌گهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امید اصغری رییس موسسه یونیدرو در بازدید از غرفه شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در سومین جشنواره ایدههای ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی(اینوماین)، اظهار داشت: همکاری با گل‌گهر به عنوان یک شرکت معدنی از یک طرف منجر به انتقال تکنولوژی و از طرفی باعث به کار گرفته شدن تکنولوژی در بدنه صنعت و معدن می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه با حمایت مدیران تحول آفرین است که چنین رویدادهای در این حد و اندازه در سطح کشور برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مدیران شرکت گل‌گهر در تمامی بخش‌ها چه دریافت ایده، ارائه نیازهای فناورانه شرکت‌ها، نهایت همکاری را داشته و قدردان این عزیزان هستیم. امیدواریم به واسطه این رویداد تعاملات‌ با این شرکت را برای ارتقای بخش سنگ‌آهن کشور افزایش دهیم.

گفتنی است، سومین اینوماین که از ۲۶ مهرماه با برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های دانش‌بنیان، ارائه نیازهای فناورانه و برگزاری پنل آغاز شد روز چهارشنبه به کار خود پایان داد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.