چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
مدیرعامل شرکت پیشرو معادن ذوب‌آهن سوادکوه منصوب شد
11 مرداد 1400 - 13:29
شناسه : 15721
مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت پیشرو معادن ذوب‌آهن سوادکوه بزرگ‌ترین شرکت معدنی شمال کشور یکشنبه ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۰ با حضور فرماندار، امام جمعه و دیگر مسئولان شهرستان سوادکوه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، این جلسه که با حضور مرتضی یزدخواستی عضو هییت‌مدیره، محمد جعفر صالحی معاون خرید شرکت، علیرضا رضوانیان رییس کمیسیون معاملات، احمدپور مدیر حراست، فاضل‌پور مدیر راهبری شرکت‌ها و امور مجامع با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی صورت گرفت از زحمات افشین مختاری مدیرعامل پیشین تقدیر و محسن یوسفیان مدیر اسبق شرکت تولیدات کک و مواد شیمیایی به عنوان مدیریت جدید شرکت پیشرو معادن ذوب‌آهن سوادکوه معرفی شد.

عین‌الله طالبی فرماندار سواد کوه در این مراسم طی سخنانی به نقش ذوب‌آهن اصفهان در عمران و آبادانی این منطقه و همچنین خدمات ارزنده این شرکت در دوران جنگ و سازندگی اشاره کرد و اظهار داشت: ذوب‌آهن اصفهان همواره به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کرده و امنیت شغلی مطلوبی به وجود آورده است، به گونه‌ای که هم‌اکنون هفت هزار بازنشسته این شرکت از ساکنین منطقه هستند.

وی اهمیت و جایگاه قشر کارگری معادن را بسیار مهم دانست و افزود: شرایط سخت کار در معدن بر کسی پوشیده نیست و این تلاشگران نباید دغدغه‌ای جز کار کردن داشته باشند.

فرماندار سواد کوه ضمن تقدیر از زحمات افشین مختاری مدیرعامل سابق شرکت پیشرو معادن ذوب‌آهن سوادکوه و همراهی و همدلی مطلوب وی با مردم و مسئولان، بر ضرورت تداوم همکاری و تعامل با محسن یوسفیان مدیرعامل جدید این شرکت تاکید کرد.

تلاش برای توسعه سوادکوه

مرتضی یزدخواستی عضو هییت‌مدیره ذوب‌آهن اصفهان نیز در پایان با قدردانی از همکاری و تعامل مسئولان منطقه با این مجتمع عظیم صنعتی، دغدغه این شرکت در شهرستان سواد کوه را ایجاد اشتغال ذکر کرد و ابراز امیدواری نمود که رشد و شکوفایی بیشتر فعالیت‌های معدنی در سواد کوه را شاهد باشیم.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.