چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
مدیرعامل فولاد هرمزگان از سایت فولادسازی بازدید کرد
07 دی 1401 - 12:57
شناسه : 31955
بازدید سرزده و شبانه مدیرعامل فولاد هرمزگان در بازدید سر زده خود از کوره‌های ۱ و ۲، واحد LF و خط ریخته‌گری در واحد فولادسازی، ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان این واحدها، برای عبور از ظرفیت اسمی شرکت، اظهار امیدواری کرد.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری صداوسیما
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، آقای عطاالله معروفخانی در این بازدید و در گفت‌وگویی صمیمانه با کارکنان این واحد‌ها با اشاره به کسب رکورد‌های پیاپی در چهارماه اخیر گفت: نجابت، و صلابت شما کارکنان مثال‌زدنی است و من به خود می‌بالم که در چنین مجموعه‌ای فعالیت می‌کنم، چراکه فعالیت در شرایط محدودیت برق و گاز و ثبت رکورد‌های متعدد روزانه و ماهیانه دشوار است و نشان می‌دهد نیروی انسانی توانمند با عزم راسخ خود حتی در شرایط آب و هوایی سخت استان هرمزگان می‌تواند بر تمام مشکلات غلبه کند و همه موانع پیش روی خود را بردارد.
وی افزود: مهم‌ترین رکن هر سازمان، نیروی انسانی است و این شما هستید که حماسه خلق می‌کنید و این تجهیزات بدون اراده و دانش فنی شما عزیزان کارایی نخواهد داشت.
مدیرعامل فولاد هرمزگان گفت: دانش فنی شما کارکنان باعث شده بالاترین رکورد‌های تولید تختال در کشور در فولاد هرمزگان رقم بخورد.
وی اظهار امیدواری کرد با عنایت خداوند متعال و تلاش کارکنان سخت‌کوش فولاد هرمزگان امسال باوجود محدودیت‌ها از ظرفیت اسمی شرکت عبور خواهیم کرد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.