چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
مدیرعامل «ومعادن» از ارفع بازدید کرد
20 مرداد 1400 - 13:50
شناسه : 16003
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات به همراه جمعی از مدیران ارشد این مجموعه روز سه شنبه ۱۹ مردادماه از شرکت آهن و فولاد ارفع بازدید و با جمعی از مدیران این مجموعه به گفتگو نشست.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی محمدی مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع در ابتدای نشست ضمن عرض خیرمقدم، با برشمردن برخی از چالش‌های موجود در این مجموعه، اظهار داشت: یکی مهمترین چالش‌های حال حاضر تمامی شرکت‌های فولادی، تامین مواد اولیه به خصوص گندله سنگ‌آهن است که امیدواریم بتوانیم با همکاری و مشارکت هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، این تهدید را به فرصت تبدیل نماییم.

وی افزود: در صورتی که شرایط برای تکمیل زنجیره تولید شرکت آهن و فولاد ارفع فراهم شود، این شرکت می‌تواند با تکمیل زنجیره تولید خود، ارزش‌افزوده بیشتری را ایجاد کند.

ضرورت تلاش برای رفع نیاز ارفع

امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات ضمن تشکر از تمامی عوامل و کارکنان شرکت آهن و فولاد ارفع که با غیرت و جدیت در حال تولید و رکوردشکنی‌های متعدد با توجه به وجود محدودیت‌های شدید برق هستند؛ گفت: بی‌شک باید با برنامه‌ریزی صحیح و در نظر گرفتن تمامی محدودیت‌ها و فرصت‌ها نسبت به تامین مواد اولیه مورد نیاز شرکت آهن و فولاد ارفع اقدام نمود.

وی در پایان با اشاره به تکمیل زنجیره ارزش در ارفع، خاطرنشان کرد: با توجه به وجود شرکت‌های نورد در منطقه، امیدواریم بتوانیم با انجام رایزنی‌هایی نسبت به تکمیل این زنجیره، گام برداریم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.