سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
مرکز آموزش علمی کاربردی آلومینیوم المهدی پیشرو در هرمزگان
12 بهمن 1399 - 12:43
شناسه : 6069
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان هرمزگان به‌همراه جمعی از معاونان و مدیران این دانشگاه از مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت آلومینیوم المهدی بازدید کردند.
ارسال توسط : منبع : ایلنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مهدی میرزاده در خصوص مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت آلومینیوم المهدی، اظهار کرد: مرکز آموزش المهدی یکی از مراکز شاخص در استان هرمزگان است که در ۲ سال پیاپی به‌عنوان برترین مرکز علمی کاربردی در استان انتخاب شده است.

وی افزود: این مرکز آموزشی ظرفیت و پتانسیل آن را دارد که در سال آینده به‌عنوان یکی از ۱۰ مرکز برتر علمی کاربردی در سطح کشور انتخاب شود.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان هرمزگان ضمن تشکر و قدردانی از نگاه ویژه و حمایت‌های مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی در حفظ، تداوم و توسعه این مرکز در ابعاد مختلف کمی و کیفی، بیان کرد: حضور یک مرکز آموزش عالی در غرب شهر بندرعباس که بتواند نیروی کار ماهر برای صنایع پرورش دهد وبخشی از مسئولیت‌های مهم صنایع در حوزه علمی و اجتماعی است که شرکت آلومینیوم المهدی با نگاه ویژه‌ای که به این مرکز دارد در این زمینه پیشتاز است.

میرزاده در پایان تاکید کرد: در دانشگاه علمی کاربردی استان هرمزگان و همچنین ستاد مرکزی دانشگاه نگاه ویژه‌ای به مرکز آموزش آلومینیوم المهدی وجود داشته که این مهم حاصل حمایت‌های مدیریت ارشد مجموعه و تلاش‌های کارکنان مرکز است. 

در ادامه این بازدید نیز «سید هادی سجادی» مدیر آموزش شرکت آلومینیم المهدی و رییس مرکز علمی کاربردی این شرکت با اشاره به اینکه سیاست و تاکید مدیرعامل این مجموعه بر افزایش سطح کیفی این مرکز است، خاطرنشان کرد: تمامی سیاست و راهبرد این مرکز بر بالا بردن سطح کیفی معطوف شده است و امید داریم در سال آینده به عنوان یکی از ۱۰ مرکز برتر در کشور انتخاب شویم. مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت آلومینیوم المهدی تنها مرکز آموزش عالی در غرب شهر بندرعباس بوده که دارای ۹ رشته فنی در مقاطع کاردانی و کارشناسی می‌باشد و فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.