چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
مس باهنر، افتخاری بزرگ برای صنعت کشور
27 بهمن 1400 - 13:23
شناسه : 24707
مدیرعامل مجتمع مس باهنر همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر با حضور در کنار کارگران بخش‌های مختلف شرکت، این مناسبت خجسته را به آنان تبریک و تهنیت گفت.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی مس باهنر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مجید ضیائی مدیرعامل مجتمع مس باهنر تلاش کارگران در راه کسب روزی حلال را ستودنی دانست و اظهار داشت: کارگران جهادگران عرصه تولید در کشور هستند که در دوره جنگ اقتصادی دشمن نقش، مهمی در بی اثر کردن تحریم‌ها داشته و دارند.

وی عملکرد کارکنان این مجموعه صنعتی را در ۱۰ ماهه سال جاری درخشان توصیف کرد و افزود: فضای همت و همدلیِ نهادینه شده در مس باهنر، موجب حفظ و ارتقا جایگاه این شرکت شده و هم‌اکنون نشان مس باهنر، از جمله نشان‌های افتخارآمیز در عرصه صنعت کشور به شمار می‌آید.

مدیرعامل مجتمع مس باهنر به فعالیت‌های جانبی در شرکت نیز اشاره کرد و گفت: کارکنان این مجموعه علاوه برکسب افتخارات متعدد در عرصه تولید، در زمینه‌هایی همچون ورزش و سلامت نیز دستاوردهای درخشانی داشته‌اند.

ضیایی بیان کرد: خوشبختانه هم‌اکنون خانواده‌ها نیز مجموعه را از خودشان می‌دانند و به استناد مسابقه‌ای که روابط عمومی شرکت به مناسبت دهه فجر امسال برگزار کرده، موارد زیادی از دستاوردهای شرکت را به طور دقیق یادآوری کرده‌اند که نشان از پیوند نزدیک آن‌ها با فعالیت کارکنان مجموعه دارد.

وی گسترده کردن برنامه‌های شرکت در سطح خانواده‌ها و درنظر داشتن تاثیرات جدی حمایت‌های خانواده‌ از تلاشِ فردِ شاغل را موجب نزدیکی آن‌ها به مجموعه و پیشرفتِ امور دانست و ادامه داد: در تمامی برنامه‌های شرکت، خانواده‌ها به عنوان یک رکن اصلی مد نظر قرار می‌گیرند.

مدیرعامل مس باهنر در پایان بر استمرار حضور میدانی در کنار کارکنان تاکید و خاطرنشان کرد: این دیدارها که به طور معمول در طول هفته انجام می‌شود؛ در مناسبت‌های ویژه، فرصتی مناسب برای بیان دقیق نیازها و مشکلات همکاران به شمار می‌روند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.