چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت ×
مشارکت ایمیدرو با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی در طرح پژوهشی
11 بهمن 1399 - 10:20
شناسه : 5958
مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو اعلام کرد: طی 9 ماهه امسال، بیش از 199 میلیارد ریال طرح پژوهشی و پایان‌نامه دانشگاهی با مشارکت دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی در ایمیدرو تصویب شد.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، غلامرضا ملاطاهری در خصوص مشارکت ایمیدرو با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی اظهار داشت: طی ۹ ماهه امسال، ۳۴ طرح پژوهشی کاربردی در قالب پروژه، موافقتنامه و پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی تقاضامحور از طریق قرارداد با دانشگاه‌ها و مرکز پژوهشی اجرایی شدند.
وی ادامه داد: همچنین طی این مدت، از ۶ مورد همایش تخصصی و چاپ کتاب توسط ایمیدرو حمایت شد و تامین اعتبار فرآیند حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی مرکز تحقیقات فراوری کرج به ارزش ۵ میلیارد ریال از سوی این سازمان انجام شد.
برگزاری ۶۰۴ دوره آموزشی برای معادن خصوصی
مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو با بیان اینکه این سازمان طی یک سال گذشته، ۶۰۴ دوره آموزشی برای بخش خصوصی برگزار کرده است، تصریح کرد: در این دوره‌ها، ۱۰ هزار و ۲۶۲ نفر شرکت کرده و ۱۹۲ هزار و ۲۳۰ نفر ساعت آموزش برگزار شد.
وی افزود: این دوره‌های آموزشی در سطوح کارگری و کارشناسی، ویژه معادن زیرزمینی زغال‌سنگ، ویژه رانندگان معادن بخش خصوصی و تربیت تکنسین معدن (چالزنی، آتشباری و حفاری، استخراج معادن زیرزمینی، استخراج و تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی و فراوری مواد معدنی) بوده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.