چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت ×
معدن تیتانیوم کهنوج دوباره فعال شد
04 اسفند 1399 - 16:51
شناسه : 7733
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج گفت: بر اساس تاکیدات رییس قوه قضائیه در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کار و تولید، معدن تیتانیوم کهنوج مجددا راه‌اندازی و زمینه اشتغال برای ۲۵۰ نفر فراهم شد.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری فارس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مجید سیمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج، اظهار داشت: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کار، تولید، رونق اقتصادی، منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس قوه قضائیه، معدن تیتانیوم کهنوج مجددا راه‌اندازی و زمینه اشتغال برای ۲۵۰ نفر به وجود آمد.

وی با بیان اینکه معدن تیتانیوم کهنوج، یکی از پنج معدن تیتانیوم موجود در جهان است، افزود: حل مشکل این معدن با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قضایی در دستور کار قرار گرفته است و در کم‌ترین زمان ممکن، با رفع مشکلات موجود، فعالیت آن از سر گرفته خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب کهنوج در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس درک صحیح از شرایط اقتصادی کنونی و تاکیدات آیت‌الله ابراهیم رییسی ریاست قوه قضاییه، دستگاه قضایی شهرستان کهنوج با تمام توان از سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری در واحد‌های تولیدی حمایت خواهد کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.