چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
معرفی ۴ هزار کیلومترمربع محدوده معدنی در لرستان
18 دی 1400 - 10:34
شناسه : 22733
در جلسه مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری لرستان، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و معاونان مربوطه، اقدامات انجام شده در حوزه اکتشاف این استان مطرح شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ایمپاسکو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امیرعلی طاهرزاده مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، اظهار داشت: طرح پتانسیل‌یابی مواد معدنی استان لرستان به مساحتی بیش از ۲۸ هزار کیلومتر مربع توسط ایمپاسکو به نمایندگی از ایمیدرو در اواخر سال ۱۳۹۸ آغاز شده است.

وی افزود: طرح پتانسیل‌یابی مواد معدنی در دو فاز شناسایی و پی‌جویی در سطح استان لرستان انجام و منجر به معرفی چهار هزار و ۷۲۵ کیلومتر مربع محدوده‌های پتانسیل‌دار معدنی فلزی پلی متال و غیرفلزی (بیتومین – گچ – نمک) شد.

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، گفت: با پایان مطالعات اکتشافی، تشریفات اداری صدور مجوزهای معدنی برای پتانسیل‌های معدنی فلزی (۷۵۰ کیلومتر مربع) و پتانسیل غیرفلزی بیتومین (۲۷۷۰ کیلومتر مربع) در دستور کار این شرکت قرار دارد.

طاهرزاده بیان کرد: پس از صدور مجوزهای معدنی و تکمیل مطالعات اکتشافی فاز عمومی و تفصیلی در محدوده‌های مورد درخواست، پتانسیل‌های معدنی در استان لرستان معرفی و فرایند جذب سرمایه‌گذار انجام خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به کارخانه در حال احداث آهک هیدراته، خاطرنشان کرد: انجام فعالیت‌های اکتشافی در قالب دو پروانه اکتشاف سنگ آهک متعلق به شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در شهرستان پلدختر جهت تامین خوراک کارخانه آهک هیدراته در حال انجام است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.