چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
نقش آفرینی فولاد اکسین در شکست تحریم‌ها
08 بهمن 1399 - 12:56
شناسه : 5865
استاندار خوزستان در بازدید از غرفه شرکت فولاد اکسین خوزستان در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: فولاد اکسین در اوج تحریم‌ها و شکست تحریم نقش موثری داشت.
ارسال توسط : نویسنده : استاندار خوزستان مطرح کرد: منبع : ایلنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، غلامرضا  شریعتی استاندار خوزستان در خصوص نقش فولاد اکسین در صنعت فولاد کشور گفت: فولاد اکسین پازل گمشده زنجیره صنعت فولاد استان و کشور بوده که در ابتدا برای این منظور طراحی و به بهره‌برداری رسید اما سال‌ها نقش اصلی خود را در صنعت فولاد ایفا نکرد و  2 سال اخیر توانست به رسالت اصلی خود دست یابد و نیاز کشور به ورق‌های خاص فولادیدر صنایع نفت و گاز که در گذشته از خارج از کشور تامین می‌شد و موجب ارز بری از کشور بود، برطرف نماید.

شریعتی در ادامه افزود: همچنین فولاد اکسین به‌عنوان یکی از کارخانجات بزرگ استان که نقش مهمی را در عرصه تولید و اشتغال کشور ایفا می‌کند با مدیریت مناسب و موثر توانست از وضعیت  بحرانی که در چند سال گذشته وجود داشت خارج شود.

استاندار خوزستان به نقش مهم فولاد اکسین در شکست تحریم‌ها اشاره کرد و گفت : اگر فولاد اکسین نبود شاید در شرایط بد تحریم اجرای پروژه مهم گوره به جاسک با مشکل مواجه می‌شد و در واقع کیفیت محصولات اکسین به موقع پاسخگوی این پروژه مهم شد.

وی در ادامه به لزوم اجرای پروژه فولادسازی این شرکت اشاره کرد و گفت : ما نهایت تلاش خود را می‌کنیم که هر چه سریع‌تر این پروژه اجرایی شود تا ان شاالله فولاد اکسین پس از تامین مواد اولیه به خودکفایی صنعت فولاد کشور کمک کند. استاندار خورستان در پایان گفت: به مدیریت و کلیه کارکنان شرکت فولاد اکسین خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم با همت این جوانان و متخصصان موفقیت‌های بیشتری در این شرکت حاصل شود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.