چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
موفقیت ذوب‌آهن در تولید آرک معدن ۳۶ TH
30 مرداد 1400 - 12:50
شناسه : 16393
مدیر مهندسی نورد ذوب‌آهن اصفهان گفت: به همت متخصصان ذوب‌آهن اصفهان پروفیل آرک معدن ۳۶ TH با استاندارد اروپایی در این کارخانه تولید شد و توانست ایران را از واردات این محصول بی نیاز کند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمدامین یوسف‌زاده مدیر مهندسی نورد ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به مقاومت بالای آرک معدن ۳۶ TH، این محصول را موجب تامین یکی از نیاز‌های بخش معادن با عمق و فشار زیاد دانست و اظهار داشت: در گذشته عمده آرک‌های معادن وارداتی بود، اما با همت و تلاش تمامی کارکنان ذوب‌آهن اصفهان از واردات این پروفیل بی نیاز شدیم. البته آرک‌هایی که در داخل تولید می‌شد نیز با روش‌های غیر ایمن بود که با توجه به خطرات کار در معدن و زلزله خیز بودن کشور، تولید استاندارد این محصول ضرورت بسیار داشت.

وی با اشاره به اینکه در گذشته نیز آرک ۲۱ V در ذوب‌آهن اصفهان تولید شده است، افزود: حدود هفت ماه طراحی آرک معدن ۳۶ TH به طول انجامید که در نهایت بر اساس استاندارد اروپایی و درخواست مشتری به تولید انبوه رسید.

آرک معدن کاملا ایرانی است

علیرضا مهرابی سرپرست نورد ۶۵۰ ذوب‌آهن اصفهان نیز در پایان آرک معدن ۳۶ TH را یک محصول کاملا ایرانی دانست و خاطرنشان کرد: طراحی، تکنولوژی و تراش غلتک‌ها در کارگاه نورد ۶۵۰ ذوب‌آهن انجام شد و امیدوارم به زودی آرک‌های TH دیگر نیز در این شرکت تولید شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.