چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
موفقیت فولاد اسفراین در صارات محصولات فولادی
04 مرداد 1400 - 15:42
شناسه : 15527
مدیرعامل مجتمع صنعتی فولاد اسفراین گفت: در بهار سال جاری چهار میلیون و ۲۱۸ هزار یورو از محصولات فولادی این واحد صنعتی با موفقیت به خارج از کشور صادر شد.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی ملک مدیرعامل مجتمع صنعتی فولاد اسفراین اظهار داشت: طی مدت مذکور افزون بر ۲۶ هزار و ۷۰۰ تن فولاد آلیاژی در این واحد صنعتی تولید شد که حدود ۱۸ هزار و ۳۳۷ تن از این تولید به مشتریان داخلی و  هفت هزار و ۱۹ تن نیز به خارج از کشور صادر شده است.

وی افزود: میزان صادرات محصولات آلیاژی صادراتی این مجتمع به خارج از کشور در بهار سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزشی حدود ۱۰ درصد و  وزنی نیز حدود ۲۰ درصد بیشتر شد. لذا در این مدت فروش داخلی محصولات آلیاژی فولاد اسفراین نیز در بهار سال جاری نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹، ۸۲ درصد و از لحاظ ارزشی حدود چهار برابر افزایش را تجربه کرد.

مدیرعامل مجتمع صنعتی فولاد اسفراین، گفت: تولید محصولات و مقاطع فولاد آلیاژی مجتمع صنعتی فولاد اسفراین طی سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۸ درصد افزایش یافته است. همچنین در مدت یاد شده ۲۶ هزار ۷۰۰ تن محصولات فولاد آلیاژی در این مجتمع صنعتی تولید شد که این‌میزان تولید در مدت مشابه سال گذشته ۱۹ هزار و ۳۸۶ تن بود.

ملک در پایان از رشد ۶۰ درصدی فروش محصولات تولیدی این مجتمع صنعتی در بازارهای داخل و خارج کشور در سه ماهه نخست امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: در همین مدت میزان فروش داخلی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۲ درصد و میزان صادرات محصولات فولادی این مجتمع صنعتی ۲۰ درصد افزایش یافته است.

شایان ذکر است که مجتمع صنعتی فولاد اسفراین از شرکت‌های زیر پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و بزرگ‌ترین تولیدکننده قطعات و مقاطع فولاد آلیاژی در خاورمیانه است که امکان ساخت ۱۴۰ گونه فولاد آلیاژی را دارد. این مجتمع صنعتی به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده قطعات و مقاطع فورج و ریخته‌گری سنگین و فوق سنگین فولاد آلیاژی، با داشتن متخصصان توانمند و فناوری پیشرفته، توانایی رفع نیازهای راهبردی صنایع کشور در بخش‌های نفت و گاز، نیروگاهی، کشتی‌سازی و ماشین‌سازی، ریلی و صنایع معدن و فولاد را دارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.