جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت ×
میزبانی باشکوه گل‌گهر از همایش ملی ایمنی در معادن
27 مرداد 1401 - 13:37
شناسه : 31327
دومین همایش ملی ایمنی در معادن و صنایع معدنی به میزبانی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، در پردیس امید گل‌گهر پایان یافت.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، دومین همایش ملی ایمنی در معادن و صنایع معدنی، به میزبانی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه با حضور ایمان عتیقی، مدیرعامل شرکت گل‌گهر، مدیران سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل کار و رفاه اجتماعی و ۳۰۰ نفر از مدیران، استادان و فعالان حوزه ایمنی از سراسر کشور و استقبال فعالان ایمنی و مدیران بازرسی شرکت‌های بزرگ معدنی و صنعتی کشور، در سالن پردیس امید گل‌گهر برگزار شد.

این همایش ملی با هدف ارتقای دانش ایمنی و اشتراک تجارب و با برگزاری پنل‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی، ارائه مقالات برتر و… انجام شد. 

در افتتاحیه این همایش، حجت نجمی‌نیا، رئیس همایش و مدیر مجتمع گل‌گهر و سایر چهرههای شاخص این همایش به ایراد سخنرانی پرداختند.

روز دوم همایش، مراسم با سخنرانی احمدرضا پرنده، مدیرکل بازرسی وزارت کار و عادل مظلومی، استاد دانشگاه تهران و رئیس بخش آفریقا در سازمان بین‌المللی تامین اجتماعی در مورد مدیریت و کنترل بحران آغاز شد.

در مراسم اختتامیه این همایش که با استقبال و شرکت گسترده فعالان و مدیران برگزار شد، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و فرماندار و مسئولان ارشد شهرستان حضور داشتند.

در این مراسم، مجید علیدادی، معاون توسعه سرمایه انسانی گل‌گهر، مجید علیزاده، دبیر علمی همایش و علی یعقوبی‌پور، فرماندار سیرجان سخنرانی کردند. این مراسم باشکوه و ملی که مورد تایید و تمجید شرکت‌کنندگان قرار گرفت، در انتها با تجلیل از کارگران برتر و کارشناسان ایمنی، برگزیدگان مقالات برتر، داوران و برترین‌های حوزه ایمنی به پایان رسید.

گفتنی‌ است در حاشیه برگزاری این همایش، آثار برگزیده نقاشی کودکان و نوجوانان که در مسابقه یک ماه پیش گل‌گهر با موضوع «ایمنی در محیط کار» انتخاب شده بودند، در معرض دید شرکت‌کنندگان قرار گرفت.‌

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.