پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
نامه رییس انجمن مس به وزیر صمت دولت سیزدهم
11 شهریور 1400 - 12:14
شناسه : 17063
رییس انجمن مس ایران طی نامه‌ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار جلسه‌ای برای هم‌اندیشی در خصوص تبیین شرایط حاکم بر این حوزه به عنوان تنها تشکل صنفی فعالان حوزه استراتژیک مس در کشور شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی انجمن مس ایران
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، بهرام شکوری رییس انجمن مس ایران، ضمن تبریک انتخاب شایسته رضا فاطمی امین به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت در کابینه جدید از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ایشان، برای هم‌اندیشی در حوزه مس توسط انجمن مس ایران به عنوان تنها تشکل صنفی فعالان حوزه استراتژیک مس در کشور اعلام آمادگی کرد. متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر سید رضا فاطمی امین، مقام محترم وزارت صنعت، معدن و تجارت

با سلام واحترام

اکنون که به تدبیر شایسته رییس محترم جمهور و رای اعتماد نمایندگان محترم ملت شریف ایران، سکاندار وزارت صنعت، معدن و تجارت شده‌اید، ضمن تبریک از خداوند متعال توفیقات روز افزون جنابعالی را در راستای خدمت به مردم عزیز کشورمان خواستاریم. امید است با تدابیر مدیریتی و دانش و آگاهی جنابعالی موجبات رشد و رونق چرخه صنعت و معدن کشور بیش از پیش فراهم آید.

در این مسیر انجمن مس ایران به عنوان تنها تشکل صنفی فعالان حوزه استراتژیک مس در کشور وظیفه خود می‌داند که یاریگر جنابعالی در تحقق اهداف کمی و کیفی صنعتی، معدنی و تجاری در این حوزه باشد. لذا خواهشمند است دستور فرمایید در فرصتی مقتضی نسبت به برگزاری نشستی در خصوص تبیین شرایط حاکم بر زنجیره ارزش این فلز استراتژیک از نگاه فعالان صنفی با اعضا هییت‌مدیره انجمن مس ایران اقدام گردد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.