چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
نخلک؛ نمونه موفق تغییر نگاه
21 آذر 1400 - 10:14
شناسه : 21660
رییس هیات عامل ایمیدرو در نشست با کارکنان معاونت برنامه‌ریزی و توانمندسازی این سازمان گفت: رشد و تعالی ایمیدرو، نیازمند نگاه جدید به ساختار و زیرمجموعه‌های آن است.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، وجیه‌الله جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو در نشست با کارکنان معاونت برنامه‌ریزی و توانمندسازی این سازمان، اظهار داشت: اعتقاد دارم استراتژی سازمان باید براساس شرایط روز تدوین شود تا بتوان با چشم‌اندازی نو، اهداف توسعه ای را دنبال کنیم. منابع انسانی، مهمترین بخش هر سازمان است و بدون آرامش فکری و انگیزشی کارکنان، توسعه سازمان و دستیابی به اهداف پیش رو با کندی پیش می‌رود.

وی افزود: این سازمان همه تلاش خود را برای ایجاد همگرایی و همراستایی میان کارکنان، به کار خواهد بست و هر جا نیاز به تغییر ساختارها و اصلاح قانون باشد، اقدام لازم انجام خواهد داد.

رییس هیات عامل ایمیدرو به تغییرات حاصل شده در مجتمع سرب نخلک اشاره کرد و گفت: این مجتمع نیز یکی از نمونه‌های موفق تغییر نگاه مدیریتی به آن است که از یک شرکت با وضعیت نامناسب، به یک شرکت فعال با ۳ خط فراوری و اشتغال حدود ۴۵۰ نفری و برخوردار از امکانات رفاهی تبدیل شده است.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: شرکت فوق، قبل از واگذاری مدیریت به بخش خصوصی، ۶ بار برای راه‌اندازی به مزایده گذاشته شد و حتی برای تبدیل آن به مرکز گردشگری، از سازمان گردشگری و میراث فرهنگی مجوز گرفتیم، اما با واگذاری مدیریت و ایجاد فضای تعامل با سرمایه‌گذار تا رفع کامل چالش‌های پیش رو، این شرکت فعال شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.