چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
نرخ شمش فخاس افزایش ۱۸ درصدی داشت
13 دی 1399 - 7:33
شناسه : 4545
نکته جالب توجه در نرخ محصول شمش فولاد آن است که تفاوت نرخ با محصول میلگرد به کمتر از یک درصد رسیده و این موضوع نشان دهنده معاملات هیجانی و غیرمنطقی در محصول شمش فولاد است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از دنیای معدن، شرکت فولاد خراسان در هفته کاری منتهی به ۱۱ دی ماه و باعرضه سبد میلگرد و همچنین شمش فولاد این شرکت موفق به ثبت فروش ۴ هزار و ۸۶۹ میلیارد ریالی شد.
ارزش معاملات این شرکت در هفته سپری شده نسبت به هفته قبل از آن رشد ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد که به دلیل افزایش عرضه محصولات میلگرد و شمش فولاد و همچنین افزایش میزان تقاضای ثبت شده برای این محصول و درنهایت رشد قیمت آن‌ها بوده است.

آمار معاملات شرکت فولاد خراسان
 به این ترتیب شاهد ثبت پرارزش‌ترین هفته معاملاتی این شرکت در تاریخ معاملات آن در بورس کالا هستیم.
۳۵.۰۲۴ تن محصول میلگرد این شرکت با نرخ پایه ۱۰۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در هر تن عرضه شد.

ذر ه بینی بر عرضه و تقاضای فولادخراسان

این عرضه با تقاضای دو برابری و معادل ۶۹.۵۰۰ تنی مواجه شد. بالاترین نرخ رقابت شده برای آن به ۱۲۰ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال رسید و قیمت میانگین ثبت شده نیز به ۱۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال رسید که ۱۸ درصد بالاتر از نرخ پایه و ۱ درصد بالاتر از قیمت های ثبت شده در هفته اول دی ماه محسوب می‌گردد.
ارزش معاملات این محصول به این ترتیب به ۴ هزار و ۱۶۱ میلیارد ریال رسید.
همچنین در این هفته ۶.۰۰۰ تن شمش بلوم این شرکت در قیمت ۱۱۸ میلیون ریال معامله گردید. نرخ شمش فولادی شرکت نسبت به هفته پیش از آن در حدود ۱۸ درصد افزایش را نشان می دهد. ارزش معاملات این محصول نیز به ۷۰۸ میلیارد و ۴۶۹ میلیون ریال رسید.
نکته جالب توجه در نرخ محصول شمش فولاد آن است که تفاوت نرخ آن با محصول میلگرد به کمتر از ۱ درصد رسیده و این موضوع نشان دهنده معاملات هیجانی و غیرمنطقی در محصول شمش فولاد است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.