سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
نشان مُهر قبولی بر برگه حسابرسی شرکت مس
10 مرداد 1400 - 19:06
شناسه : 15695
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: در مجمع عمومی شرکت مس گزارش حسابرسی صورت‌های مالی شرکت به صورت مقبولی مهر خورد و هیچ‌گونه بند حسابرسی نداشته است.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، اظهار داشت: با تلاش و زحمات تک‌تک کارکنان و مدیران شرکت مس، طی سه‌ماهه نخست امسال ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سود کرده‌ایم که نشان می‌دهد این شرکت روند صعودی خود را به‌خوبی طی می‌کند. همچنین تا امروز ۱۰۰ هزار تن تولید کاتد داشته‌ایم که ۹۵ هزار تن آن به فروش رفته است.

وی با بیان اینکه شرکت مس روند صعودی خود را به‌خوبی طی می‌کند، افزود: تراز تولید و فروش با شرایط خوبی به پیش می‌رود و امیدواریم روند شرکت در سه‌ماهه دوم بهتر از سه‌ماهه نخست امسال باشد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به میزان فروش شرکت، گفت: با وجود تعطیلات عید، در فروردین ماه امسال یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان فروش ثبت شد. همچنین در تیرماه هفت هزار و ۷۴۴ میلیارد تومان فروش داشتیم که مجموع فروش بالغ بر ۲۱ هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

سعدمحمدی بیان کرد: این امر نشان‌دهنده این است که مسیر شرکت صعودی بود و می‌توانیم در آینده با فاصله بسیار زیادی جایگاه خود را در رتبه اول به ثبت برسانیم..

وی شرایط شرکت را در سال آینده به مراتب بهتر پیش‌بینی کرد و ادامه داد: با در مدار قرار گرفتن معدن دره‌زار، درآلو و کنسانتره مس حاصل از سرباره سرچشمه (طرح فلوتاسیون) شرایط بسیار بهتری خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، اذعان داشت: با مجموع این‌ها حداقل حدود ۳۵۰ هزار تن کنسانتره به شرکت مس ‌افزوده شده و این مجموع سبب می‌شود شرکت از نظر اقتصادی و حرفه‌ای مسیر شفافی را طی کند.

سعدمحمدی در پایان با تاکید بر لزوم توجه به توسعه در شرکت مس، خاطرنشان کرد: از آنجایی که سرفصل آینده شرکت به توسعه‌ها وابسته است، باید به آن اهمیت ویژه‌ای داده شود. در همین راستا خدا را شاکریم که در شرایط اقتصادی کنونی می‌توانیم با ایجاد اشتغال جدید برای کشور موثر باشیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.