چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
نظارت جدی بر عملکرد معادن سنگان آغاز شد
15 دی 1400 - 13:39
شناسه : 22692
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خواف گفت: نظارت جدی بر عملکرد معادن سنگ‌آهن خواف با حضور رییس دادگستری این شهرستان آغاز شده است.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری مهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، داود صنعتی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خواف، اظهار داشت: در روزهای گذشته بازدید سرزده‌ای با حضور قلی‌زاده دادستان و رحیمی رییس دادگستری شهرستان خواف از معادن، صنایع معدنی و مجتمع سنگ‌آهن سنگان «ایمیدرو» در قالب گشت مشترک انجام شد.

وی افزود: نظارت بر عملکرد معادن و صنایع معدنی فعال و پیگیری مشکلات احتمالی معادن با همکاری دادگستری شهرستان با جدیت انجام می‌شود. این اقدام حکایت از استمرار بازدیدها و گشت‌های مشترک از معادن سنگان در آینده دارد که با هدف نظارت بر عملکرد معادن و صنایع معدنی فعال، پیگیری مشکلات احتمالی معادن، مسئولیت‌های اجتماعی و دیگر حوزه‌های مرتبط با صنایع و معادن خواف دارد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خواف در پایان با بیان اینکه معادن سنگ‌آهن سنگان خواف در مجموع با ذخیره یک میلیارد تن، یکی از ۱۰ معدن بزرگ سنگ‌آهن جهان است، اظهار داشت: این معادن تامین‌کننده خوراک اولیه تولید ۱۷.۵ میلیون تن کنسانتره سنگ‌آهن، ۱۵ میلیون تن گندله سنگ‌آهن و پنج میلیون تن سنگ‌آهن است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.