چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
نگاهی به رشد قیمت سهام بورس
26 خرداد 1400 - 11:41
شناسه : 13833
در بازار معاملاتی روز گذشته سهامداران شرکت‌های سیمان داراب، معدنی دماوند و گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو در بورس و معامله‌گران شرکت‌های صنایع ماشین‌های اداری ایران، هتل پارسیان کوثر اصفهان و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
ارسال توسط : منبع : تسنیم
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص بورس در جریان معاملات روز گذشته این بازار با رشد هشت هزار و ۹۸۹ واحدی در ارتفاع یک‌ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۲۱۵ واحد به کار خود پایان داد. در همین راستا بیش از ۶ میلیارد و ۶۴۰ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر چهار هزار و  ۷۳۹ میلیارد تومان در حدود ۴۹۸ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان داراب، معدنی دماوند و گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سیمان خاش، صنایع کاغذسازی کاوه و داروسازی امین بیشترین افت را تجربه کردند.

گفتنی است، در بازارهای فرابورس ایران نیز با معامله یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون ورقه به‌ارزش ۱۹ هزار و ۲۲۳ میلیارد تومان در ۲۴۴ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) با ۲۴۴ واحد رشد، در ارتفاع ۱۷هزار و ۴۵۷ واحد قرار گرفت.

لازم به توضیح است که در این بازار نیز روز گذشته سهامداران شرکت‌های صنایع ماشین‌های اداری ایران، هتل پارسیان کوثر اصفهان و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی بیشترین رشد و شرکت‌های کلر پارس، بیمه اتکایی ایرانیان و کشت و صنعت دشت خرمدره بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.