چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
نیروهای انسانی، سرمایه اصـلی شرکت هسـتند
31 فروردین 1400 - 13:09
شناسه : 10806
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شرکت گل‌گهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر گفت: در هر سازمان يا شرکتي، نيروي انساني ارزنده‌ترين منابع آن شرکت محسوب مي‌شود. در شرکت‌هاي صنعتي و معدني که خلاقيت، تعهد و مديريت هزينه از اهميت ويژه‌اي برخوردار است، نيروي انساني سرمايه اصلي شرکت محسوب می‌شود.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گل‌گهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مجید علیدادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، اظهار داشت: در شرکت معدني و صنعتي گل‌گهر سعي شده است در مرحله جذب، آموزش و نگهداري نيروي انساني، به بهترين نحو عمل شود. در واقع اين اقدام باعث توانمندسازي نيروي انساني شده است؛ به گونه‌اي که پرسنل بر اساس شايستگي‌ها ارتقا مي‌يابند. مديران و معاونان شرکت کساني هستند که رده‌هاي مختلف سازماني را در شرکت طي کرده‌اند و امروزه، مديرعامل شرکت معدني و صنعتي گل‌گهر کسي است که از همه رده‌هاي سازماني در داخل شرکت صعود کرد.

وی افزود: در اقداماتي که در دستور کار داريم، موضوعاتي همچون توانمندسازي، جانشين‌پروري و توجه به شايستگي‌هاي افراد، محور اصلي ارتقاي نيروي انساني قرار دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، گفت: حدود ۲۵ هزار نفر پرسنل در منطقه معدني و صنعتي گل‌گهر مشغول به کار هستند که يکي از چالش‌هاي اصلي پيش روي ما، جذب و تامين نيروي انساني توانمند در آينده است که در تدوين استراتژي منابع انساني به اين مهم، بیش از پیش خواهيم پرداخت.

علیدادی در رابطه با برنامه‌هاي کوتاه مدت، بلندمدت و چشم‌انداز پيش روي حوزه منابع و سرمايه انساني این شرکت، بیان کرد: آموزش، توانمندسازي و حفظ نيروي انساني از اقدامات اصلي برنامه کوتاه‌مدت است که در دستور کار داريم. همچنین براي برنامه بلندمدت، پرورش و شناسايي نيروي انساني ماهر و حرفه‌اي را در اولویت برنامه‌های‌ شرکت قرار دادیم که برای تحقق این موضوع، همکاری و تعامل با دانشگاه‌ها را در دستور کار داریم.

وی ادامه داد: شيوع ويروس کرونا با توجه به نوع کسب و کار، تاثيرات مختلفي را بر روی شرکت‌ها می‌گذارد. نيروهاي انساني در بخش صنايع معدني طی اين دوره، سعي کردند با خلاقيت و ارائه ايده‌هاي نو متناسب با شرايط، حضور فيزيکي کمتري داشته باشند که اين اقدام، خود نقش سرمايه انساني را بيشتر و پررنگ‌تر نشان خواهد داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در پایان ضمن تبریک روز و هفته ملي منابع انساني، خاطرنشان کرد: شرکت معدني و صنعتي گل‌گهر، سرمايه انساني را سرمايه اصلي شرکت مي‌داند و با توکل بر خداوند متعال و همت همه همکاران و کارکنان شرکت و شرکت‌هاي منطقه بوده که امروز اين شرکت به عنوان گل سرسبد شرکت‌هاي معدني و صنعتي مطرح است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.