چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
هلدینگ ماهان سرآمد رشد تولید در صنعت فولاد کشور
09 اسفند 1399 - 9:44
شناسه : 7973
در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو مطرح شد؛ هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو خوش درخشید و مورد توجه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان صنعت ومعدن کشور و بازدیدکنندگان قرار گرفت.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گروه مالی گردشگری
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در جریان برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران متافو، غرفه هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان با حضور شرکت‌های تابعه شامل مجتمع فولاد صنعت بناب، احیا استیل فولاد بافت، توسعه فراورى صنایع و معادن ماهان سیرجان و زنجیره کامل تولید فولاد، مورد توجه ویژه مسئولان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و بازدیدکنندگان قرار گرفت.

همچنین ابراهیم جهانگیری قائم مقام گروه مالی گردشگری ضمن بازدید از غرفه هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان، با حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز، شهباز حسن‌پور نماینده سیرجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به صورت جداگانه دیدار کرد.

در این راستا عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز از غرفه هلدینگ ماهان بازدید به عمل آورد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این بازدیدها و دیدار از غرفه هلدینگ‌ گسترش صنایع و معادن ماهان، به عنوان سرآمد تولید و توسعه در صنعت فولاد نام بردند و از فعالیت‌های انجام شده در زمینه ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد کشور تقدیر کردند. لازم به توضیح است که هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان تاکنون بیش از یک هزار و ۷۰۰ شغل مستقیم در طرح‌های توسعه‌ای ایجاد کرده است.

همچنین این هلدینگ با وجود پتانسیل بالا در برخورداری از زنجیره کامل فولاد، توانست طی سال جاری، رشد چند برابری تولید در هر یک از شرکت‌های تابعه را تجربه کند. از این رو، قصد دارد تا بزرگ‌ترین حجم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی کشور در حوزه فولاد را در دستور کار خود قرار دهد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.