چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
همدلی، رمز موفقیت فولاد اکسین
24 فروردین 1400 - 15:29
شناسه : 10416
در مراسم معارفه سرپرست جدید فولاد اکسین عنوان شد؛ صبح امروز سه‌شنبه 24 فروردین ماه سال 1400، با حضور اعضای هییت‌مدیره، معاونان و مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان، امین آسیابان که پیش از این مدیریت پروژه‌های تولید ورق‌‌های خاص و API این شرکت را برعهده داشت، به عنوان سرپرست جدید این شرکت بزرگ صنعتی منصوب شد. در این مراسم ضمن اشاره به تجربه‌های تولیدی و بازرگانی سرپرست جدید، بر افزایش همدلی و همراهی میان مدیران و کارکنان در راستای تداوم رویه دو سال گذشته، تاکید صورت گرفت.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد اکسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، غلامحسین انصاریان رییس هییت‌مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در این شرکت، اظهار داشت: تلاش‌های این شرکت منجر به خارج شدن اکسین از بحران و تبدیل آن به عنوان یکی از شرکت‌های برتر فولادسازی در کشور شد که امیدوار هستیم مسیر طی شده کماکان تداوم داشته باشد.

وی افزود: در دو سال اخیر، ضمن تسویه بیش از یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بدهی معادل ۱۳۵ هزار تن ورق که از سنوات گذشته به جای مانده بود، این شرکت توانست سودآوری را جایگزین بدهی نماید که همین پیشرفت‌ها خود عاملی برای انتخاب سرپرست جدید بود.

رییس هییت‌مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: امین آسیابان از جنس کارکنان و از بدنه شرکت است و با حضور در بخش‌های تولیدی و بازرگانی، تجربه خوبی در زمینه‌های مختلف دارد که امیدواریم با افزایش همدلی و همراهی میان مدیران و کارکنان، رویه دو سال گذشته نیز تداوم یابد.

معیشت پرسنل اولویت اصلی فولاد اکسین است

همچنین در این مراسم امین ابراهیمی مدیرعامل سابق این شرکت و مدیرعامل جدید فولاد خوزستان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی دو سال گذشته، بیان کرد: در کنار امر تولید در شرکت، حوزه منابع انسانی و معیشت پرسنل را اولویت اصلی خود قرار دادیم و تلاش کردیم تا با بهبود شرایط شغلی، خط تولید و نیروهای پیمانکاری، انگیزه را در بخش صف افزایش دهیم. طرح طبقه‌بندی مشاغل در چند روز آینده اجرا خواهد شد و در کنار آن طرح مشاغل سخت و زیان‌آور هم به مراحل نهایی خود خواهد رسید

وی همچنین با بیان اینکه انتصاب صورت گرفته شرکت فولاد خوزستان حاصل رخدادهای خوب اکسین است، افزود: در ۶ ماه گذشته، مسیر همراهی دو شرکت در دست‌انداز قرار گرفت ولی با اتفاقات جدید در آینده، نوید روزهای بهتری برای همراهی دو شرکت را می‌دهد.

در این جلسه علی جنتی و محمدحسین ایزدیان از اعضای هییت‌مدیره و حسام خوشبین‌فر نایب رییس هییت‌مدیره فولاد اکسین خوزستان طی سخنانی با تقدیر از زحمات امین ابراهیمی و تبریک انتصابات رخ داده در شرکت، بر همدلی کارکنان و همبستگی در هییت‌مدیره تاکید کردند.

در پایان این جلسه، امین آسیابان ضمن تشکر از اعتماد سهامداران و هییت‌مدیره، بر تداوم راهی که آغاز شده بود، تاکید کرد.

لازم به ذکر است که امین آسیابان علاوه بر دارا بودن مدرک مهندسی متالورژی، در حال حاضر مشغول به سپری کردن  دوره کارشناسی ارشد است. وی پیش از این به عنوان مدیر ارشد تولید و معاونت فنی و بهره‌برداری شرکت و در سال‌های اخیر با توسعه تولید محصولات نفتی به عنوان مدیر پروژه ورق‌های خاص، API و آلیاژی مشغول به خدمت بود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.